Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Momenteel zitten we op 30 mensen die officieel al betaald hebben en 7 a 8 die al wel hebben aangegeven te willen komen en waarvan de betaling onderweg is.
Als er buiten die groep nog mensen zijn die misschien ook nog gaan komen, wil ik het graag voor woensdag weten. Dan probeer ik ons op een plekje links op de kaart te krijgen met 40 tafels zodat we nog 2 plaatsen hebben voor de mensen die zich nu nog moeten inschrijven en ook bij ons willen zitten.
Zo niet, dan kunnen we tegenover de crew en het podium gaan zitten want daar is een dubbele lange rij precies 38 plaatsen.
Aan elke tafel komen 2 mensen te zitten. Tel alle blokjes maar, dan tel je 46x10=460. aangezien er ongeveer 1000mensen komen, moeten er dus 2 aan 1 tafel. Hou hier even rekening mee met reserveren Mrgiorgio:033:
Een week maar? De laatste maanden game ik hoogstens een uurtje per week en de jaren daarvoor ook niet heel veel meer. Beetje Tomb Raideren met Lara.:055: MW2 moet ik de single player nog afmaken. (Die van Cod4 trouwens ook nog, en van nog vele andere games)
Mijn online game ervaring is hoogstens 20 minuten. Dat is geloof ik ook alweer een jaar of 12 geleden. :119: (ik geloof dat dat star trek voyager was)
Maar ik ben benieuwd op welk niveau mijn skills staan. Misschien heb ik wel een onverwoestbaar talent dat nog steeds ergens in mij huist, wachtend op die 4e van april dit jaar om dan gruwlijk te gaan ownen op party8....kans daarop is niet heel groot.
Fallout3, Oblivion en stalker zijn een paar andere favoriete spellen van me. Deze geven je de mogenlijkheid om een beetje rond te lopen zonder al te veel hoeven te doen. Beetje digitaal/grafisch rondlummelen, dat is meer mijn ding.
De X-games van Egosoft zijn wat dat betreft het mekka voor mij geweest. Die spellen heb ik tot verder dan het bot kapot gespeeld. Mooie van die games was ook dat je zelfs niet eens aanwezig hoefde te zijn om het spel door te kunnen spelen.
Coolfris het lijkt dat we elkaar gevonden hebben
ik kan me ook 200% vinden in Bioshock en al helemaal in Fallout 3
Ook Zelda (@ Nintendo 64) en Final Fantasy (@ PS1) kon je mij uren achter zetten zonder last van me te hebben!
Nog iets dat ik volgens jou gespeeld MOET hebben? (A)
Final Fantasy heb ik idd ook een aantal "afleveringen" van gespeeld. Onvergetelijk goede spellen Die voorganger van Bioshock vond ik ook zeer erg goed. Maar dan kom je wel in het tijdperk "very old skool games" geloof ik, want die heb ik geloof ik nog met de PIII gespeeld.
Die X-Games van egosoft zou je kunnen proberen. Moet je wel een beetje science fiction gevoelig voor zijn en in het begin heel veel geduld hebben. Maar als dat spel eenmaal begint te rollen....einde is dan vrijwel zeker zoek (spel heeft ook geen einde)
Dat heb ik denk ik langer dan een jaar 24/7 gespeeld (werken, eten, spelen en slapen)