MrGiorgio De Planner 23 januari 2010 #441 BasS zei: wat is het verschil tussen een lanparty. en dit? 10 kg zwaardere kasten ?? Klik om te vergroten... Dit is een lanparty met een pimp my pc show omdat wij hebben besloten dat we daar onze forum meeting gaan houden :081:
BasS zei: wat is het verschil tussen een lanparty. en dit? 10 kg zwaardere kasten ?? Klik om te vergroten... Dit is een lanparty met een pimp my pc show omdat wij hebben besloten dat we daar onze forum meeting gaan houden :081:
K Kamuchi Member 24 januari 2010 #445 klopt het dat het rekening nummer dat op de party website wordt gegeven van ene "Hr R F Broekman ARNHEM" is? wou net betalen via ing maar ehh...
klopt het dat het rekening nummer dat op de party website wordt gegeven van ene "Hr R F Broekman ARNHEM" is? wou net betalen via ing maar ehh...
dark viper zwolle Junior Member 24 januari 2010 #450 betaald voor the party (moet alleen verwerkt nog worden
s.b.t Junior Member 25 januari 2010 #452 betaald party Voor mij en mijn broer is ook betaald vandaag [HighFlow]S.b.t [HighFlow]Vincent :106::041:
betaald party Voor mij en mijn broer is ook betaald vandaag [HighFlow]S.b.t [HighFlow]Vincent :106::041:
MrGiorgio De Planner 27 januari 2010 #454 Als ik tel hoeveel officieel al betaald hebben en wie aangeven al betaald te hebben, halen we de 30 man :icon_mrgreen: En als ik zo door de lijst met deelnemers scroll, zijn wij ook de grootste groep. Op de vraag of er ook een casemodding wedstrijd komt, was het antwoord: Daarover later deze week meer Klik om te vergroten... Kortom, begin april wordt big fun. :037:
Als ik tel hoeveel officieel al betaald hebben en wie aangeven al betaald te hebben, halen we de 30 man :icon_mrgreen: En als ik zo door de lijst met deelnemers scroll, zijn wij ook de grootste groep. Op de vraag of er ook een casemodding wedstrijd komt, was het antwoord: Daarover later deze week meer Klik om te vergroten... Kortom, begin april wordt big fun. :037:
Sanders Kapitein 27 januari 2010 #455 Dat werd het zowiezo al Als dit lache word kunnen misschien vaker Highflow Lan's gehouden worden?