Haha ik heb mijn eerste "echte" lekkage achter de rug hoor :033:
Ik had al eerder problemen met tops maar dit sloeg alles.
Ik zat midden in een game toen oppeens een slang van de pomp-out naar de radiator los schoot !
En voordat ik ook maar iets kon doen viel de stroom ook nog uit...daar zat ik dan in het donker. :107:
Eerst maar eens de stekker uit de voeding getrokken en toen op zoek naar de aardlek schakelaar in de meterkast.
Na wat gedoe in het donker met een mobiel als zaklamp was de stroom weer aan.
Terug in de kamer trof ik de computer aan in een rode plas feser one bloed.
Het zag er naar uit en ik verwachte dat de slachting in de kast minstens 3 keer zo erg was.
Het viel mee en het meeste was gelukkig via luchtopeningen in de kast meteen naar buiten gespoten.
Alleen wat druppels en spetters op mijn videokaarten en een plasje op de voeding en bodem van de kast.
Alles uit de kast gehaald, schoon gemaakt en laten drogen.
Later alle onderdelen los een voor een in mijn andere computer getest en nog eens getest en gek genoeg werkt alles prima !
Achteraf bleek dat ik net die ene slang niet strak genoeg had geklemd.
Tygon is wat flexibeler dan feser en de klem was een tandje te los omg.
Weet iemand hoe kan het dat er niks stuk is ?
Komt het door Feser One, een geaard stopcontact, geluk of een combi van die 3 ? Ik ben iig zo blij als een kind :001:
Ik had al eerder problemen met tops maar dit sloeg alles.
Ik zat midden in een game toen oppeens een slang van de pomp-out naar de radiator los schoot !
En voordat ik ook maar iets kon doen viel de stroom ook nog uit...daar zat ik dan in het donker. :107:
Eerst maar eens de stekker uit de voeding getrokken en toen op zoek naar de aardlek schakelaar in de meterkast.
Na wat gedoe in het donker met een mobiel als zaklamp was de stroom weer aan.
Terug in de kamer trof ik de computer aan in een rode plas feser one bloed.
Het zag er naar uit en ik verwachte dat de slachting in de kast minstens 3 keer zo erg was.
Het viel mee en het meeste was gelukkig via luchtopeningen in de kast meteen naar buiten gespoten.
Alleen wat druppels en spetters op mijn videokaarten en een plasje op de voeding en bodem van de kast.
Alles uit de kast gehaald, schoon gemaakt en laten drogen.
Later alle onderdelen los een voor een in mijn andere computer getest en nog eens getest en gek genoeg werkt alles prima !
Achteraf bleek dat ik net die ene slang niet strak genoeg had geklemd.
Tygon is wat flexibeler dan feser en de klem was een tandje te los omg.
Weet iemand hoe kan het dat er niks stuk is ?
Komt het door Feser One, een geaard stopcontact, geluk of een combi van die 3 ? Ik ben iig zo blij als een kind :001:
Laatst bewerkt: