Sw333t
I Love my NUC
Je ziet ze hier en op andere fora, van die mooie buildlogbanners (al dan niet voorzien van sponsor logo's). Echter, over het algemeen is een casemodder geen Photoshopper (en vice versa).
Wat bied ik aan: Een mooie banner, gemaakt door een photoshoppertje (ben niet extreem pro, maar kan me er goed mee redden).
Welke informatie heb ik hiervoor nodig:
1. Komt de banner ook te staan op andere fora dan HighFlow?
2. Wat is het hoofdonderwerp (over het algemeen: welke behuizing gaat het om)?
3. Wat zijn de teksten die erin moeten komen te staan en in wat voor stijl (sierlijk, strak, speels....). Probeer het met enkele steekwoorden te omschrijven.
4. Wat is het kleurenthema?
5. Zijn er sponsors (zo ja, welke)?
6. Moet de hardware er als tekst in vermeldt worden?
Met de vragen hierboven moet het mij lukken om met een paar uur (mits ik online ben natuurlijk) een mooie banner te fabrieken voor je.
Let wel, ik plaats de banners hier. Deze dienen opgeslagen te worden op de eigen pc en zelf gehost te worden bij een plaatjesupload dienst zoals bijvoorbeeld imgur of eigen hosting.
Enkele voorbeelden:
Wat bied ik aan: Een mooie banner, gemaakt door een photoshoppertje (ben niet extreem pro, maar kan me er goed mee redden).
Welke informatie heb ik hiervoor nodig:
1. Komt de banner ook te staan op andere fora dan HighFlow?
2. Wat is het hoofdonderwerp (over het algemeen: welke behuizing gaat het om)?
3. Wat zijn de teksten die erin moeten komen te staan en in wat voor stijl (sierlijk, strak, speels....). Probeer het met enkele steekwoorden te omschrijven.
4. Wat is het kleurenthema?
5. Zijn er sponsors (zo ja, welke)?
6. Moet de hardware er als tekst in vermeldt worden?
Met de vragen hierboven moet het mij lukken om met een paar uur (mits ik online ben natuurlijk) een mooie banner te fabrieken voor je.
Let wel, ik plaats de banners hier. Deze dienen opgeslagen te worden op de eigen pc en zelf gehost te worden bij een plaatjesupload dienst zoals bijvoorbeeld imgur of eigen hosting.
Enkele voorbeelden:
Laatst bewerkt: