Nice try, maar helaas die vlieger gaat ook niet op. Ik heb overigens al verteld wat het
probleem is, namelijk vervuild koelwater hetgeen allang bekend was in de States. Maar
ik heb dat niet zelf willen oplossen (flushing) omdat ik dan geen garantie meer heb. De
fabrikant laat me nu echter geen keus, ze willen alweer dat ik deze borrelmachine
terugstuur naar Frankrijk... Het is nu zelf zien te fixen of mijn geld terug maar dan heb
ik nòg geen goede uitbreidbare waterkoeling (want ik wil later mijn GTX690 in de loop).
Overigens vind het wel een vreemde uitspraak van je om twee stuks splinternieuwe Asus
moederborden van een probleem te betichten. De laatste
pomp werkt dus nog goed
alleen borrelt het systeem. Verwijder '.txt' na download zodat t een .amr file wordt:
{evt. in Mapopties Windows 'extensies voor bekende bestandssyst. verbergen' uitvinken}
Bekijk bijlage 11768
Het feit dat ik mij groentje noemde in de openingspost komt omdat ik geen ervaring
met open-loop koeling had (wel closed-loop), niet omdat ik weinig zou weten (zijnde
electronica ingenieur). Het afvullen blijkt lastiger dan ik dacht, vandaar dat ik even een
reactie op
Highflow postte. Tot zover weer
p.s. Ik kocht deze H220 omdat de
Swiftech mcp serie zo hoog in aanzien staat.
Mijn
pomp-combinatie heeft een mtbf van 60.000 uur! Wat een oplichters! BAH