Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hebben jullie dan geen stemplicht in nederland? Hier is 't van moeten en gaan blanco stemmen naar de grootste partij. (en ben niet eens zeker wat er met ongeldige stemmen gebeurt :s)
Blanco en niet stemmen gaan nooit naar de grootste partij, stel dat 50% van de stemmers blanco of niet zou stemmen dan zou de grootste partij die bv 20% van de stemmen had gekregen dan op eens 70% van de stemmen gehad.
Jaren terug was dit iig wel het geval, heb daar nog contact over gehad met de gemeente. Maar ik lees nu dat het enige verschil is dat blanco stemmen meegenomen worden in de statistieken van opkomst.
PVV-leider Wilders en SP-voorman Roemer denken dat PvdA, VVD en D66 gaan samenwerken in een nieuw paars kabinet. Wilders twitterde vanochtend: "Rutte zeurt wel over PvdA maar sluit ze niet uit. Paars kabinet VVD/PvdA/D66 al in de grondverf. Een stem op de VVD dus een stem op de PvdA."
Echt eh.. volgens mij wonen er enkel van die zwarte kousen in Urk. Bekant 80% van urk stemt op SGP
Als SGP ooit aan de "macht" komt, dan kunnen we nog ff
Echt eh.. volgens mij wonen er enkel van die zwarte kousen in Urk. Bekant 80% van urk stemt op SGP
Als SGP ooit aan de "macht" komt, dan kunnen we nog ff