• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

klemmen om res aan rad te hangen

point7

New member
hoi.

Ik ga binnenkort een andere case kopen en ga dan ineens mijn huidige watercooling aanpassen.
Maar in de nieuwe case ga ik een res pomp combo maken en wil deze aan het 360 rad hangen.
Hier heb ik dus klemmen voor nodig om het res aan het rad te monteren.
Maar ik vind pricies alleen mar van die heel dure +- 50 euro stuk van singularity bv, nu de vraag is is hier geen goeikoper oplossing voor ?
Ik heb zo een EK coolstream rad en het is een res met d5 pomp aan.

point7

New member
die moet ik ook nog kopen, res en pomp ga ik ook vervangen.

ik zou singularity res pakken van 200 en daar d5 pomp aan , res is 60mm geloof ik dan .
ma die ringen van dat merk vind ik er wat over voor wat het is , daarom wil ik toch wel iets goeikoper systeem er voor ;)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Dat kan je het beste even bij Corsair navragen of de productomschrijving doornemen, de compatibiliteitslijst staat als het goed is daarbij, anders Corsair even mailen.

Acrylic versie bedoel je de bodem en top van het reservoir? Dat is Black/Polished or Silver/Polished.
(black of silver staat voor de kleur van de metalen ringen, dan kan je nog kiezen voor polished, frosted of acetal materiaal top/bodem)

point7

New member
ja omdat er in u banner op de site black polished acrylic staat, dus dat de top acrylic is en die ring zwart

Bovenaan