Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu dat het kabinet min of meer is gevallen (maandag zal dat wel definitief naar buiten worden gebracht),
zullen we ergens in september/oktober wel weer naar de stembus gaan.
Heb de vorige keer PVV gestemd om een signaal af te geven dat het, met name het asielbeleid, anders moet.
Maar na 1,5 jaar Wilders kan ik niet zeggen dat ik daar trots op ben... hij is niet anders als de huidige oppositie,
overal op tegen maar zelf ook geen antwoorden hebben. Daar schiet NLD niks mee op...
Daarnaast schaam ik mij bijna voor de manier waarop de PVV de politiek bedrijft, met zaken zoals:
Ik heb vorige keer ook op de PVV gestemd met de zelfde reden als JW. Ik vind dat het programma van de PVV wel goed is, maar idd schofterigheid van de heer Wilders is niet om aan te horen. Waar is Pimmetje als je hem nodig hebt. Ik denk dat ik volgende keer lekker D66 ga stemmen die varen toch elke koers om maar mee te regeren.
Het feit blijft wel dat deze breuk midden in een Europese crisis niet echt handig is voor de economie en het consumenten vertrouwen van Nederland. Dit helemaal als de financiële markten en credit beoordelaars hier negatief op gaan reageren en Nederland van de AAA status afhalen.
Ondertussen pompen we wel genoeg geld naar de landen waar je lekker met je 60ste met pensioen kan.
Daar heb je een punt, Ik merk er zelf ook niks van.
Maar het idee erachter dat de grote partijen groter worden, en de kleine partijen (welke over het algemeen toch net wat beter doen) kleiner worden weerhoud mij er dan weer van.
Meen me te herinneren dat dit een topic is om de stemmen te peilen, niet om de keuzes van anderen tegen te gaan met "anti" filmpjes en links. Vandaar dus ook mijn dislike.
Meen me te herinneren dat dit een topic is om de stemmen te peilen, niet om de keuzes van anderen tegen te gaan met "anti" filmpjes en links. Vandaar dus ook mijn dislike.
dat zou ik niet zo snel zeggen hoor. Vergeet niet dat er hier in belgie nog altijd een 'extra' laag is, namelijk vlaamse en waalse regering EN dat de vorige regering ondertussen zijn beste werk geleverd heeft, we waren dus verre van onbestuurd
De filmpjes zijn slechts ter ondersteuning van mijn argumenten om niet meer op de PVV te stemmen.
Een ieder mag/moet zelf onderzoeken welke partij voldoet aan zijn/haar eigen opvattingen.