Okkii
Okkii*Eskii
gaat al verder terug, met gastarbeiders. Ze werden dus uitgenodigd om hier te komen werken. En daarvoor hielpen ze mee met Europa bevrijden: "Eind 1943 begon de bevrijding van Zuid Europa. Er deden 235.000 geallieerde soldaten waarvan 77.000 Marokkanen aan mee."
Dat is verleden tijd. Mijn beiden ouders zijn ervoor om hun werk te geven en Nederlands te leren.
Mijn moeder werkt in Alkmaar, Ja Alkmaar waar je nooit zou denken dat er allochtonen zijn, die geen Nederlands kunnen. Zij werkt dus bij een inburgeringsbedrijf. Mijn vader is een onder-aannemer van BAM. Hij krijgt subsidie omdat hij veel mensen die thuis zaten, en van jullie belastingen zaten te leven, aan het werkt zette.
Ik zelf ben 15, En ik spreek ook zo vaak mensen aan op hun gedrag. Je woont in Nederland. Dus je bent dan ook een Nederlander. Ik steel niet. Maar als ik iemand zie beroofd worden door een Marokkaan/Turk/Surinamer, en de slachtoffer is een Nederlander. Dan kom ik er gelijk tussen. Zo hoor je te doen bij iedereen die berooft wordt of mishandeld. Heb het ook vaak meegemaakt, Dat iemand je opwacht met een hele groep vrienden, en dan even klappen uit delen. Vaak is het dan wie het eerst klapt. Maar ik wordt dan nooit geholpen of er springt nooit iemand tussen.
Ben nu wel erg off-topic gegaan. Maar die man die niet opstaat voor een rechter is een mongol. Hij staat door zich zelf. Niet namens het geloof Islam.
Daarom ook dat ik zulke mensen niet mag.