Daantjuhh14
New member
Hoi,
Ik zal hier een (proberen) mijn Waterkoeling build bij te houden, Ik heb mijn nieuwe case nu een dikke week binnen(een CM HAF932) en de waterkoeling componenten komen vandaag:055:
Waarom ben ik op waterkoeling overgestapt?
Ik zat al een tijdje te denken over waterkoeling, maar ik durfde het steeds niet echt aan. Tot een paar weken geleden:icon_keel: Ik heb toen advies gevraagd op het forum en ben veel gaan lezen. Met veel hulp kwam ik toen op de volgende setup:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - SETUP 2
Die setup zal de volgende PC gaan koelen:
Case : CM HAF932
MOBO:Asus P5Q-pro
CPU :Intel E8400
PSU : Chieftec 850W
GPU : Nividia EVGA GTX285
Op dit moment heb ik alleen een CPU loop, maar die zal over een tijdje uitgebreid worden met een GPU/NB loop.
Genoeg gepraat, nu naar de build: :eusa_drool:
1) Eerst maar eens wat foto's van mijn huidige PC. (moet toch nog wachten
op de componenten)
Later vandaag komen er meer updates over de installatie
UPDATE!
GLS heeft net het pakketje afgeleverd, dus hier nog wat pics:
De doos met inhoud:
Hier zit het CPU blok erop:
Gr Daan
Ik zal hier een (proberen) mijn Waterkoeling build bij te houden, Ik heb mijn nieuwe case nu een dikke week binnen(een CM HAF932) en de waterkoeling componenten komen vandaag:055:
Waarom ben ik op waterkoeling overgestapt?
Ik zat al een tijdje te denken over waterkoeling, maar ik durfde het steeds niet echt aan. Tot een paar weken geleden:icon_keel: Ik heb toen advies gevraagd op het forum en ben veel gaan lezen. Met veel hulp kwam ik toen op de volgende setup:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - SETUP 2
Die setup zal de volgende PC gaan koelen:
Case : CM HAF932
MOBO:Asus P5Q-pro
CPU :Intel E8400
PSU : Chieftec 850W
GPU : Nividia EVGA GTX285
Op dit moment heb ik alleen een CPU loop, maar die zal over een tijdje uitgebreid worden met een GPU/NB loop.
Genoeg gepraat, nu naar de build: :eusa_drool:
1) Eerst maar eens wat foto's van mijn huidige PC. (moet toch nog wachten
op de componenten)
Later vandaag komen er meer updates over de installatie
UPDATE!
GLS heeft net het pakketje afgeleverd, dus hier nog wat pics:
De doos met inhoud:
Hier zit het CPU blok erop:
Gr Daan
Laatst bewerkt: