• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas

Blokje schoongemaakt :)
r2VITnd.jpg

(ik zie nu op de foto dat ik iets te enthousiast ben geweest met een sponsje, allemaal krasjes, maar in echt zie je het niet/nauwelijks :sarc:)

En de top ook opgepoetst en gepolijst, kan je weer doorheen kijken :)

KECF57p.jpg



Verder nog meer spulletjes verzameld:

dthhVfb.jpg


CableMod WideBeam Hybrid LED Kit - 60cmCableMod WideBeam Hybrid LED Strip - 30cm
CableMod WideBeam Hybrid LED Strip - 60cm
Thermaltake Riing 12 RGB Fan TT Premium Edition - Triple Pack
Thermaltake Toughpower SFX 600W voeding

Zo moet het een leuke lichtshow kunnen geven :D
 
Project heeft een tijdje stil gelegen door tijd gebrek.
Ik probeer dit nu weer op te pakken en hopelijk voor The Party 16 klaar te hebben, zodat ik het mee kan nemen :)

Heb nu denk ik een definitief plekje voor de hardware en PSU.
Voor de PSU heb ik een bracket getekend:
r3AtKcV.jpg


En ook voor de pomp+res combo, die gaat over de hele breedte, zodat het ook extra stevigheid geeft aan het geheel.
Onderkant wat ruimte om kabels door te laten lopen:
3O5tBru.jpg



En plaatjes van hoe het dan eruit ziet:

K3Pcjfs.jpg


GKrm3Q7.jpg


HexjTzc.jpg


Hopelijk binnenkort weer meer... :)
 
Ik denk dat ik ook Demciflex filtertjes ga plakken op de intake fans.
Ik heb gebruik ook Demciflex filters voor mijn Cross Desk, waar ik 7 intake fans heb.
Draai het systeem nu al bijna 4 jaar ofzo en binnenkant is nog vrijwel stofvrij!
Dat is dus een goede oplossing, alleen het bedekt straks wel de mooie RGB fans... hmm....
 
Om alles binnen in de kast van stroom te voorzien, ga ik een master/slave stekkerdoos gebruiken:
Zo gaat alles in een keer uit als de PC uitgaat en gaat alles ook weer aan met de PC :)

Deze dus:


De stekker van de stekkerdoos knip ik eraf en ga ik aansluiten op deze:
TQIYicD.jpg

YIv8SiG.jpg


Dit gaat aan de achterkant van de kast, zodat ik makkelijk een stroomsnoer kan aansluiten en ook de stroom geheel aan en uit kan zetten.

Aangesloten:
6nJ5SBT.jpg


Q88p9wZ.jpg


En yeeyyy, geen kortsluiting :sarc:


Ook ff snel de XSPC EX240 Crossflow radiator uitgepakt en TT RGB fans erop gezet, zo moet het achterin gaan uitzien:
xSAwFyB.jpg

U5Hnzzk.jpg


Krappe boel, cablemanagement zal een uitdaging worden :)
 
Dat was de bedoeling, maar ik vrees dat ik het niet op tijd klaar heb :(
Mijn systeem van vorige jaar is ook alweer uit elkaar.
Ik weet dus nog niet welk systeem ik ga meenemen o_0
 
Kastje uit elkaar gehaald om en het een en ander definitief vast te schroeven :)

Ben begonnen met de versterker, de audio kabels gesleeved, nog een LED controllertje gesplitst (voor 4x verlichte knoppen) en uiteraard ook gesleeved :)
18qvxIH.jpg



En ik moest nog een plekje vinden waar ik de knoppen controller bord ging bevestigen.
Het is namelijk erg krap in de kast, zeker als ik de monitor erin laat zakken.
Uiteindelijk gekozen voor rechtsvoor, boven de rechter intake fan.
Daarvoor heb ik een plaatje gefabriceerd en vastgeschroefd met modding cubes:

xeLYtGj.jpg


Zit perfect zo:
4NLo9s0.jpg


Als ik weer tijd heb, zijn de Cablemod LED strips aan de beurt om geplakt/geïnstalleerd te worden :)
 
Versterker, speakers en subwoofer ff getest:


Er gaat behoorlijk wat geluid uit dit kastje komen, ik denk dat ik alle schroeven met locktite vast moet zetten xD
 
Ik had de hardware overigens helemaal niet getest, alvorens het inbouwen.
Dus toch maar ff testen, voordat het niet meer eruit kan :sarc:

HKG83FT.jpg


Het komt in de BIOS, dat is weer een opluchting :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Advies/buildlog waterkoeling - Phantekst ATX Evolv Tempered Glass Advies Waterkoeling Setup 6
Sparky my first buildlog Gallery & Build Logs 15
X buildlog xander017 Gallery & Build Logs 3
A Buildlog Wooden Pc Gallery & Build Logs 4
TinusB Corsair 750 D Black and Blue Buildlog Gallery & Build Logs 5
iSP Buildlog minibeest itx (Ncase M1) Gallery & Build Logs 21
tehurtaget [Buildlog] Project S235 Gallery & Build Logs 3
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
P [Buildlog] MetalGovy Gallery & Build Logs 28
tehurtaget [Buildlog] Packard Bell µATX Gallery & Build Logs 32
Cygnitr0n [Buildlog] IMP Gallery & Build Logs 47
T Live buildlog Netwerk Gallery & Build Logs 8
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
X-Tripiot X-Tripiot's Eerste buildlog :) Gallery & Build Logs 14
M Maccie's SR-2 Buildlog Gallery & Build Logs 2
mailbomber NOKC buildlog Gallery & Build Logs 14
F de coolpaq buildlog zoals beloofd Gallery & Build Logs 45
F FireStorms Giant Core I7 BuildLog Gallery & Build Logs 128
HighSpeed^ [Lian Li V1000] HighSpeeds' | Simple | Buildlog Gallery & Build Logs 33
Wouter Wouter zijn buildlog. Gallery & Build Logs 14
BETA911 [Eerste buildlog] Meet B911! (CM690 Advanced II + 5 x 120mm rad's) Gallery & Build Logs 67
Baloo.be Baloo's First Buildlog Gallery & Build Logs 30
AzzKickr Skeletor - Buildlog start Gallery & Build Logs 109
vincent Buildlog: ''Even snel tussendoor'' Gallery & Build Logs 15
Freddy Buildlog Silentmaxx ST-11 Gallery & Build Logs 38
m.d.koning Dark Power buildlog Gallery & Build Logs 31
dopestuff dope's buildlog Gallery & Build Logs 82
Alfist-GTV6 Buildlog (Progetto 116C) Gallery & Build Logs 20
bakkiebier Buildlog van Bakkiebier wc in een armor+ Gallery & Build Logs 43
MrGiorgio Buildlog verjaardagscadeau Gallery & Build Logs 11
D Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog Gallery & Build Logs 642
S Buildlog Cosmos S Gallery & Build Logs 75
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
Jason Streacom BC1 V2 & Mini Benchtables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Reflection PC-O11D Mini D5 PWM D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bench/Test DimasTech Mini V2.0 - Customizable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Jason EK-Quantum Reflection PC-O11D MINI D5 PWM D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX – Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Mini Bench Cut-off Saw with Steel Blade and Adjust Miter Gauge HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan