Freddy Administrator Forumleiding 25 maart 2018 #61 Het kan als tafel model gebruikt worden, maar je kan er ook 4 poten aan vastschroeven, zodat het staat op de grond
Het kan als tafel model gebruikt worden, maar je kan er ook 4 poten aan vastschroeven, zodat het staat op de grond
Freddy Administrator Forumleiding 27 maart 2018 #62 Monitor+beugel op zijn plek en front paneel erop:
MrGiorgio De Planner 29 maart 2018 #66 Hij glimt wel aan alle kanten. Hoe ziet een game er dan uit? Heb je ook in game footage?
Freddy Administrator Forumleiding 29 maart 2018 #67 Ben er nog niet aan toe gekomen om alle software te installeren, misschien dit weekend Maar hier een voorbeeld van zijn grote broer:
Ben er nog niet aan toe gekomen om alle software te installeren, misschien dit weekend Maar hier een voorbeeld van zijn grote broer:
Freddy Administrator Forumleiding 1 april 2018 #68 Heb het af kunnen krijgen en dit projectje had ik afgelopen weekend mee naar The Party genomen (thanks voor de foto's MrGiorgio en l3p) Een filmpje: En inmiddels weer thuis, mijn dochtertje is er heel blij mee
Heb het af kunnen krijgen en dit projectje had ik afgelopen weekend mee naar The Party genomen (thanks voor de foto's MrGiorgio en l3p) Een filmpje: En inmiddels weer thuis, mijn dochtertje is er heel blij mee