Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas
Project heeft een tijdje stil gelegen door tijd gebrek.
Ik probeer dit nu weer op te pakken en hopelijk voor The Party 16 klaar te hebben, zodat ik het mee kan nemen
Heb nu denk ik een definitief plekje voor de hardware en PSU.
Voor de PSU heb ik een bracket getekend:
En ook voor de pomp+res combo, die gaat over de hele breedte, zodat het ook extra stevigheid geeft aan het geheel.
Onderkant wat ruimte om kabels door te laten lopen:
Ik denk dat ik ook Demciflex filtertjes ga plakken op de intake fans.
Ik heb gebruik ook Demciflex filters voor mijn Cross Desk, waar ik 7 intake fans heb.
Draai het systeem nu al bijna 4 jaar ofzo en binnenkant is nog vrijwel stofvrij!
Dat is dus een goede oplossing, alleen het bedekt straks wel de mooie RGB fans... hmm....
Om alles binnen in de kast van stroom te voorzien, ga ik een master/slave stekkerdoos gebruiken:
Zo gaat alles in een keer uit als de PC uitgaat en gaat alles ook weer aan met de PC
Deze dus:
De stekker van de stekkerdoos knip ik eraf en ga ik aansluiten op deze:
Dit gaat aan de achterkant van de kast, zodat ik makkelijk een stroomsnoer kan aansluiten en ook de stroom geheel aan en uit kan zetten.
Dat was de bedoeling, maar ik vrees dat ik het niet op tijd klaar heb
Mijn systeem van vorige jaar is ook alweer uit elkaar.
Ik weet dus nog niet welk systeem ik ga meenemen o_0
Kastje uit elkaar gehaald om en het een en ander definitief vast te schroeven
Ben begonnen met de versterker, de audio kabels gesleeved, nog een LED controllertje gesplitst (voor 4x verlichte knoppen) en uiteraard ook gesleeved
En ik moest nog een plekje vinden waar ik de knoppen controller bord ging bevestigen.
Het is namelijk erg krap in de kast, zeker als ik de monitor erin laat zakken.
Uiteindelijk gekozen voor rechtsvoor, boven de rechter intake fan.
Daarvoor heb ik een plaatje gefabriceerd en vastgeschroefd met modding cubes:
Zit perfect zo:
Als ik weer tijd heb, zijn de CablemodLED strips aan de beurt om geplakt/geïnstalleerd te worden