Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb al veel cases gehad maar dit slaat alles, wat een tank van een case.
Niks geen zwabber panelen, of conserve blik materiaal. alles is 3/5 mm dik.
Mooi naarbuiten zwaaiende deurtjes zodat je goed bij je hardware kunt komen.
Een bijzondere HDD Cage waarin de hdd,s niet zullen trillen op het geluid over te brengen op de case.
Ook op de bodem zij er twee plekjes voor de hdd,s die je er toolles in kunt mounten.
De cooling performance is ook superB 2X 92mm front 1x 120 back.
Doordat de case niet erg groot is blijft de case van binnen erg koel.
Eenmaal de deurtjes weer dicht is hij super stil, niks geen resonatie of trillende delen
Echt een fijne case die aanvoelt als een stukje fijn hardware.
Ben zeer positief over de case vergeleken met mijn vorige Coolermaster ATC840.
Ik zit nog te denken om de plexi van de graka blok te vervangen voor de zwarte acetal.
Ook weet ik de kleuren schema nog niet.
Front zitten rode fans in om die ook te vervangen voor zwarte of witte.
wat vinden jullie, beetje kermis of gewoon strak zwart/wit
Die zalmankasten zijn net metalen meubelstukken, super degelijk en imho toch heel mooi en stijlvol. Tijdje geleden voor iemand in en op een fatal1ty een wc set gebouwd. Deze van jouw lijkt me mooier met die klapdeurtjes. :023:
Die zalmankasten zijn net metalen meubelstukken, super degelijk en imho toch heel mooi en stijlvol. Tijdje geleden voor iemand in en op een fatal1ty een wc set gebouwd. Deze van jouw lijkt me mooier met die klapdeurtjes. :023: