• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !)

Update 11 - 17 januari 2011 - Ecuador

'K had nog ne pictoire of 6 staan die ik nog wel es met jullie zou willen delen.
'T enige dat ik nu nog eens zou moeten uitvingeren is, 1 van mijn 2 volledig dichte panelen compleet naar wens aanpassen en van da gerammel van die ene HDD afraken :p.


4uywkm.jpg



1eqrm.jpg



2lnz8mq.jpg



2yjr0w7.jpg



301ehd4.jpg


Doeikes !
 
Bedankjes, zit er nog een beetje over te dubben om de ressen naast mekaar te zetten naast het mobo :), maar goed niet dat ik er van wakker lig ofzo, er moet trouwens nog es gesneden worden achterin ter bevordering van het cable management ...
 
Update 7 Maart 2010 - Granite

Kleine update, kleine verandering, kast is quasi klaar nu, werd dan ook tijd, enkel nog 2 crystal tubes voor tussen de graka's zouden niet mis zijn zeg ik zelf.
Pompje minder => minder geluid, temps zijn der niet slechter om :)


2nbvll2.jpg



wtfxwm.jpg

Kelder wel een beetje eigenaardiger, maar soit.


2qsq903.jpg



11hsz1k.jpg



mcw1n5.jpg



25fhr2v.jpg



3344xw6.jpg



mtwnq1.jpg



vpf70i.jpg


joooow
 
Hee, ff vraagje

Ik wil m'n graka's terug parallel koppelen, 3 opties

- met gewoon 4 barbs en blauwe slang
- met 4 stubby's en de blauwe slang
- hard piped met D-plugs en zo, maar 'k weet niet of dat lukt met mijn huidige bp voorraad

Laat maar weten, dan ga ik straks aan de slag !
 
Misschien dat sommigen het al weten of dat het ergens gelekt is, maarrrr...

Kast is helemaal leeg sinds een half uur. Dit komt omdat de pc gevallen is toen ik naar Eindhoven naar TP9 ging, ik wou met die doos met die case in van de auto naar het beursgebouw skaten, maar de ondergrond is er niet al te best, dat ding weegt dikke 30kg en is veel te groot, putje in de ondergrond maakte al snel dat het evenwicht op de kast weg was en dat deze van m'n handen naar de grond ging.
De doos heeft wel redelijk wat van de klap opgevangen, en misschien maar goed ook, want nu is er niks aan mijn hardware, m'n kaarten en m'n ram hing er anders wel mooi uit.

Nu de kast heeft een behoorlijke deuk gekregen, daarom is die ook uit mekaar gegaan, om de deuken liefst morgen al te kunnen fiksen, lijkt me doenbaar en het scenario is heel erg gelijkend op dat van k.3nny's RV1000, maar dan minder erg.
Ineens wel de ideale gelegenheid om m'n moboblokjes wat onderhoud te geven, mag ook wel eens na bijna 2j draaien :p
Dan is het tijdelijk ghetto draaien omdat ik nieuwe slang en nog wat troep moet bestellen om de case weer tip top te maken.
 
Hmm... volgende keer de doos op de skateboard en dit duwend naar binnen brengen ipv skatend ;).

Had je er nog foto's van getrokken?
Ja maar het valt niet echt op op de foto's, maar het heeft veel weg van k.ennny's RV1000 na het ritje met TNT alleen minder erg. Achteraf heb ik wel die methode toegepast Mark ;).

Dammn that sucks... en indd voortaan maar op de manier die mark suggereert doen ^^

en hoe erg zag het eruit ? want ik ben namelijk niet @tp9 geweest
Niet zo erg, maar toch scheef, nuja vandaag blokjes cleanen, rads doorspoelen, resjes cleanen (iemand goede manier voor want daar heb ik nog niet echt een degelijke manier voor gevonden, google maar eens raadplegen) en dan uiteindelijk nog de kast proberen te fiksen ...
 
Zow, loops zijn alweer gevuld, morgen zou die weer kunnen draaien als het goed zit, kast is +- recht, enkel de voorkant is iets minder, maar het valt allemaal al bij al zeer goed mee nog :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
damunk OCZ Vendetta 2 Push-Pins Overige Koeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan