• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !)

Update 6 - 12 November 2010 - Bonzai

Update tijd, kleintje, maar een kleintje is beter dan geentje.


25at3zc.jpg

Kast klaar en naar de kamer ermee, wel een rommeltje uiteraard.


j6juzb.jpg

Hoppa, maar aanzetten mocht ik nog niet, ik kwam nog slang te kort die de dag nadien pas zou arriveren.


518uwj.jpg

Dit rekje, afkomstig uit de lian li V1000b, restte nog nadat er nu slechts 3 HDD's inzitten.


acdjl4.jpg

En weg waren we se :p


168znh5.jpg

Volgende keer meer, antiknik is tijdelijk, eerst deze vorm er wat in laten harden :p, de aquaero moet naar Aquacomputer omdat kanaal 2 geen leven meer geeft.

Soit, tot de volgende piraatjes !
 
Update 7 - 16 November 2010 - Antistar

Piraatjes, 5 foto's wachten om bekeken te worden.

Deze week bedacht ik ook nog een eventuele verbetering, dan vooral in zake ruimte, in koelcapaciteit zal het niet veel gaan schelen hoor, enfin eigenlijk wel maar niet in de prestaties ervan, dat is als volgt, maar zal zeker niet voor direct zijn hoor, onderin een PA160.1 en boven de PA120.2 met pushpull, dan heb ik onderin wat meer ruimte :)
Maar goed, niet voor direct dus.


baes0.jpg



doopah.jpg

Dan zou er met die PA160.1 een mooie luchtstroom van voor naar achter in de case gaan.


2mhh001.jpg



mm4y7c.jpg



nx80i9.jpg


AHOI !
 
Er schoot mij net ets moois te binnen, net magie, komt waarschijnlijk door het lezen van die Harry Potter boeken ... ^^

Als ik nog eens wat spulletjes aankoop ga ik een PA120.4 aanschaffen me dunkt, die kan dan van boven naar beneden, de voeding gaat op de originele plaats met daarbovenop een PA160.1 constructie, dan heb ik voor de cpu-gpuloop +- gelijke prestaties, ik schat de PA120.4 als een rad die tussen de 800-900watt kan afvoeren als het echt zou moeten wat meer dan voldoende moet zijn voor die loop, aangezien alles met 2 pompen ook degelijk gekoeld kan worden door een 120.1 en dit geweld in push-pull waar mogelijk met GT's 1850 rpm met nog eens de 2 DDC's in serie erbij, wat de temps ook nog ten goede zal komen.
Wel twijfel ik nog of ik die PA120.4 dan zou gaan polijsten, maar mij kennende waarschijnlijk wel...

Tevens komt er nog een rebuildlogje van de V1000 aka Duality aan. (atm draait die maar er zijn nog wat plannetjes)
 
Nieuwe vooruitzichten hebben vorm aangenomen, fase 1 zal ik asap trachten uit te voeren, fase 2 bevat een PA120.4 die dan nog moet gepolijst worden en gespoeld etc etc ...

edit: en mijn 2e gepolijste PA120.1 komt er normaal ook bij om de moboloop nog wat beter af te koelen :D
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
damunk OCZ Vendetta 2 Push-Pins Overige Koeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan