Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zou mij toch vreemd lijken dat die dat zou doen hoor, en waaruit leidt je dit af?
Dit lijkt mij eerder puur een aquaero probleem, nu ik ga h'm ff testen in het andere systeem.
Update tijd, kleintje, maar een kleintje is beter dan geentje.
Kast klaar en naar de kamer ermee, wel een rommeltje uiteraard.
Hoppa, maar aanzetten mocht ik nog niet, ik kwam nog slang te kort die de dag nadien pas zou arriveren.
Dit rekje, afkomstig uit de lian li V1000b, restte nog nadat er nu slechts 3 HDD's inzitten.
En weg waren we se
Volgende keer meer, antiknik is tijdelijk, eerst deze vorm er wat in laten harden , de aquaero moet naar Aquacomputer omdat kanaal 2 geen leven meer geeft.
Deze week bedacht ik ook nog een eventuele verbetering, dan vooral in zake ruimte, in koelcapaciteit zal het niet veel gaan schelen hoor, enfin eigenlijk wel maar niet in de prestaties ervan, dat is als volgt, maar zal zeker niet voor direct zijn hoor, onderin een PA160.1 en boven de PA120.2 met pushpull, dan heb ik onderin wat meer ruimte
Maar goed, niet voor direct dus.
Dan zou er met die PA160.1 een mooie luchtstroom van voor naar achter in de case gaan.
Er schoot mij net ets moois te binnen, net magie, komt waarschijnlijk door het lezen van die Harry Potter boeken ... ^^
Als ik nog eens wat spulletjes aankoop ga ik een PA120.4 aanschaffen me dunkt, die kan dan van boven naar beneden, de voeding gaat op de originele plaats met daarbovenop een PA160.1 constructie, dan heb ik voor de cpu-gpuloop +- gelijke prestaties, ik schat de PA120.4 als een rad die tussen de 800-900watt kan afvoeren als het echt zou moeten wat meer dan voldoende moet zijn voor die loop, aangezien alles met 2 pompen ook degelijk gekoeld kan worden door een 120.1 en dit geweld in push-pull waar mogelijk met GT's 1850 rpm met nog eens de 2 DDC's in serie erbij, wat de temps ook nog ten goede zal komen.
Wel twijfel ik nog of ik die PA120.4 dan zou gaan polijsten, maar mij kennende waarschijnlijk wel...
Tevens komt er nog een rebuildlogje van de V1000 aka Duality aan. (atm draait die maar er zijn nog wat plannetjes)
Nieuwe vooruitzichten hebben vorm aangenomen, fase 1 zal ik asap trachten uit te voeren, fase 2 bevat een PA120.4 die dan nog moet gepolijst worden en gespoeld etc etc ...
edit: en mijn 2e gepolijste PA120.1 komt er normaal ook bij om de moboloop nog wat beter af te koelen