Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat gaat lastig worden met al die blokjes, zo 'n 8 in totaal, zeker om dat mooi te krijgen.
Zat eerder weer aan een 2loops te denken maar dan andere combinatie (cpu,nb,sb op 480 rad = overkill, maar goed ) en 120 en 240 voor de rest denk ik, normaal zou dat nog mooi kunnen uitkomen ^^
Ziet er heel erg netjes uit! Kun je ook eens foto's maken bij daglicht?
Als je ooit weer eens iets gaat polijsten probeer dan als eind product eens commandant 4 ipv Belgom Alu. Niet dat je eindresultaat er niet wezen mag hoor, maar ben er bij mezelf achter gekomen dat Commandant een hogere glans geeft en zich ook veel makkelijker laat uitpoetsen.
Ziet er heel erg netjes uit! Kun je ook eens foto's maken bij daglicht?
Als je ooit weer eens iets gaat polijsten probeer dan als eind product eens commandant 4 ipv Belgom Alu. Niet dat je eindresultaat er niet wezen mag hoor, maar ben er bij mezelf achter gekomen dat Commandant een hogere glans geeft en zich ook veel makkelijker laat uitpoetsen.
Thx, foto's bij daglicht zijn gemaakt, ik moet ze alleen nog 'ns een keertje zien up te loaden
Niet echt iets in het vooruitzicht dat moet gepolijst worden, maar als de Belgom op is zal ik daar zeker eens naar kijken .
Oi, vrolijk kerstdinges allen, atm 'n paar kleine probjes met de pc, ben nog aan het uitzoeken wat, dus daarom draai ik ff stock ipv de gebruikelijke 4Ghz.
Soit, ik heb eigenlijk nog een hele rits foto's die wel mogen gezien worden.