• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Antec Veris Multimedia Premier / iMON Ultra Bay

virus_59

Member
Ik heb bij Informatique dat multimedia paneel gezien, maar die staat daar al weken "geen voorraad".

Premier_160.jpg

Link naar Antec site

In principe dat is hetzelfde als iMON Ultra Bay van SoundGraph.
ultrabay.jpg


Maar als ik op foto kijk dan lijkt dat bij Antec hebben ze voor draaiknoppen en andere knopijes aluminium i.p.v. plastic gebruikt. Ik hoop dat frontpaneel zelf is ook van aluminium gemaakt. Dat concludeer ik aan de hand van prijsverschil tussen Antec versie en originele iMON.

Als echt dat verschil bestaat (in materiaal) dan wil ik liever variant van Antec, en natuurlijk alleen in zwart.

Ik hoop dat dat mogelijk is, want ik moet dat echt hebben. Ik kan al 3 weken niet slapen - en ik heb nog 2 vrije 5.25 bays in mijn Centurion 590 (naast Zalman MFC2 en AlphaCool 240x128 LCD Display).

 
Laatst bewerkt:
Ik kan je vertellen dat het ding een leuk ding is, maar de software wat erbij zit is echt gaar. Ik heb zo`n zelfde iets gehad op me thermaltake lanbox. Dat was al de enigste reden waarom ik hem meteen verkocht hebt.
Er zit ook een of andere goedkope rommel Media center software bij. Of je moet net geluk hebben dat Antec de software heeft aangepast.
 
Laatst bewerkt:
virus welke instellingen gebruik jij voor die alphacool display? zelf gemaakt of?

Ja, ik ben aan uitproberen van dat LCD. Dat is dus tijdelijke versie, misschien maak ik deze week een mooiere variant.
Ik gebruik laatste beta-versie van AlphaLCD - hier, eigen scherm maken is echt supereenvoudig.
Enkele voorbeelden van schermvarianten hier, hier en hier

Ik kan je vertellen dat het ding een leuk ding is, maar de software wat erbij zit is echt gaar. Ik heb zo`n zelfde iets gehad op me thermaltake lanbox. Dat was al de enigste reden waarom ik hem meteen verkocht hebt.
Er zit ook een of andere goedkope rommel Media center software bij. Of je moet net geluk hebben dat Antec de software heeft aangepast.

Ik hoop dat software verbeterd is, want er is wel degelijk verschil tussen oude versies van scherm en nieuwe (qua hardware -oude karakter versie / nieuwe grafische). Anders zoek ik een ander sofware voor dat scherm. Trouwens ik hoef dat media-center en afstandsbediening bijna helemaal niet. Van mij moet dat scherm alleen artist-titel informatie weergeven en MediaPlayer bedienen.

@virusje, wat is dat onderste ding van coolmaster wat onderin je kast zit?:118:

Dat is 4-in-3 Device Module.
Maar ik wil zeggen dat qua kwaliteit 4-in-3 Device Module is veel slechter dan 4-in-3 module dat standaard bij CM Centurion 590 zit. Slechtere principe van trillingsisolatie van HDD - rubbertjes tussen buitenkant module en binnencase i.p.v. aparte rubbertjes voor elk HDD. Ik heb eerst dat ding omgebouwd volgens principe van dat meegeleverde module, maar dat werkte niet echt. Uiteindelijk heb ik alleen frontje gebruikt - met plakband boven en onder aan meegeleverde module bevestigd. Werkt prima.

4-in-3 Device Module (zonder zijpanelen)


Meegeleverde met CM Centurion 590 4-in-3 Module


Meegeleverde + vrontje van andere + frame voor SB/video fan (gemaakt van 4-in-3 Device Module)


Module gemonteerd in behuizing
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de links virus, zou jij een oplossing weten voor een probleempje dat ik heb.. ik moet namelijk altijd op dat .exe bestandje klikken om mijn Display te activeren zeg maar. Of is dit normaal?
 
bedankt voor de links virus, zou jij een oplossing weten voor een probleempje dat ik heb.. ik moet namelijk altijd op dat .exe bestandje klikken om mijn Display te activeren zeg maar. Of is dit normaal?

Nee, dat is niet normaal. Als je laatste versie heb geinstaleerd, moet je dat alpha tekentje in tray klikken en verder "Preferences" -> "General" en dan kan je kiezen "opstaten met Windows" en ook taal veranderen.
Ik adviseer echt dat laatste versie installeren er zit hoop verschil tussen versie dat op CD staat en deze.
 
waarom kan je niet slapen?

Moet dat ding hebben :icon_cool:

Maar eigenlijk ik ben nog steeds bezig met mijn net (per ongeluk) gebouwde comp. Ik heb al jaartje of 8 alleen laptops in huis en nu heb ook een gewone comp, er valt zoveel te modden bij dat ding :icon_jook: Elke dag zie ik iets niew op inet :118:
 
Laatst bewerkt:
Het model van Antec komt naar verwachting op 4 augustus weer in het voorraad van de leverancier.

Als dat zo is, kunnen wij het bestellen :)

Kan ik al bestellen ???

Trouwens nog een vragje - ik heb Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 10cm TWIN set weekje geleden gekocht en ene lampje doet het niet echt meer (geeft heel zwakke licht. Geb ik ook geprobeerd lampen omwisselen, maar geen verschil - dus lamp kapot). Gezien de kleine prijs zie ik geen nut om die terug te sturen, en ik wil weten of je allen dat ene lamp kunt leveren. Als ik dat paneel besteel kan ik ook dat lampje erbij bestellen.
 
Nee nog niet, leverdatum overschreden :(
(leverancier nog niet op voorraad)
Ik zal morgen weer checken, misschien hebben ze het wel binnen maar nog niet verwerkt.

Voor dat lampje moet even mailen.
Dan kunnen we dat oplossen met jouw volgende bestelling.
 

Ik heb het niet helemaal begrepen, dat bericht van jouw.

Het is wel duidelijk dat Antec heeft dat eindelijk gepresenteerd hun versie van SoundGraph iMon.

Wat ik echt jammer vind dat SoundGraph hun touch LCD (4.3" and 7") alleen aan OEM verkopt, want dat wil ik best hebben.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rhnvUgDNipE"]Touch LCD YouTube video[/ame]

Tussen dat OEM behuizingen zitten best leuke/aparte dingen.

Met iMon OEM UltraBay (Antec Premier)








En als laatste, ik hoop dat ik dat Antec Premier redelijk snel binnen heb. :icon_cool:
 
Een update van mijn kant:
Nog niet binnen bij leverancier :S


--- update ---

Verwachte levering: 25-08-08 bij leverancier.
Nog ruim twee weken dus :(
 
Laatst bewerkt:
Kan ik al bestellen.
Bij de meeste webwinkels zijn ze al binnen. Alleen ik zie echt groot prijsverschil van 70 tot 90 euro.
CentralPoint - echt op voorrad 80,-
Azerty - 2-3 dagen 70,-
Informatique - 90,-

Trouwens Arctic-Cooling Accelero Xtreme 9800 is ook beschikbaar bij Alternate

Freddy kan je ook aan Sunbeam LED Case Feet komen. Ik moet blauwe hebben.

Trouwens de lampjes dat ik had zijn nu allebei dood. Ze geven bijna geen licht meer. Ze waren eigenlijk niet van Revoltec maar van andere merk.
 
Laatst bewerkt:
Wij kunnen ze nu ook bestellen, op voorraad bij leverancier.
Onze prijs wordt 82 euro.
Mocht je het bij ons willen bestellen, hoor ik het graag. Dan bestel ik ze.

De Accelero Xtreme 9800 is nog niet op voorraad bij NL distri's.
Maar bij een Duitse zie ik ze wel, als het nog te lang gaat duren in NL gaan we het maar in DE bestellen.

De Sunbeam case feets alleen te verkrijgen in groen en rood :(

Voor de lampjes, stuur een mailtje naar rma@highflow.nl aub.
 
OK. Ik wil liever bij jou alles in een keer bestellen. Als ik al dat spul volgende week binnenkrijg is goed.

1) Ik wil dan Antec Veris Multimedia Premier = 1st (zwart, misschien bestaat ook zilvere versie, daarom duidelijk - ik moet zwarte hebben).
2) Arctic-Cooling Accelero Xtreme 9800 voor rond 35 euro = 1st
3) Sunbeam LED Case Feet in rood = 1st. Leds kan ik als het nodig is zelf vervangen.
4) + andere spul - maar dat heb jewoon op voorrad, dus bestel ik dabei.
- Scythe 5.25 Bay Kaze Master (Zwart) = 1st (ik wil mijn Zalman MFC2 vervangen - Scythe past beter bij de stijl van mijn kast)
- AC Ryan FlexSleeve Kit - Black = 1st
- SATA Kabel 30cm - UV blue = 3st
- Antec 200MM Big Boy TriCool 800RPM = 3st
- Arctic Cooling MX-2 Koelpasta (4g) = 1st
- soldeerbout = 1st
- soldeertin = 1st

Weet je al meer over rubberen U-profielen? Ik wil al window uitzagen maar ik mis alleen U-profieltjes nog.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Stephan---pro [VERKOCHT] Antec Veris Premier Verkocht 7
Stephan---pro [IN-ACTIVE] antec veris premier Verkocht 5
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Barrow Antec p120 crystal waterblock Waterkoeling 51
Sw333t Antec mini build Gallery & Build Logs 6
V GPU waterkoeling Antec nine hunderd Cases en Modding 4
S Antec HCP-1000 Platinum HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
WillyMatGlas Antec DF-10 Gallery & Build Logs 3
Stephan---pro Antec P478 B/WGB Gallery & Build Logs 3
S Antec 600 fan control Overige Koeling 3
O 240 of 360 radiator in Antec Dark Fleet DF85? Waterkoeling 8
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
XenoMorpH [IN-ACTIVE] ANTEC twelvehundred Verkocht 0
M Socket 775 quad core, DFI lanparty x48, Antec 1200 Advies Waterkoeling Setup 2
B bas91jansen antec twelve hundred v3 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Antec H2o 620 schroef formaat Waterkoeling 1
B [Watercooling] €1000 socket 1155 , 2xgtx580 antec darkfleet df-85 Advies Waterkoeling Setup 12
Stephan---pro vraag over antec kuhler 920, vervangen van fans Overige Koeling 4
Stephan---pro Antec Kuhler h20 920 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [GEVONDEN] Corsair Hydro H60 of Antec H2O 620 Gevonden 2
starsky [CLOSED] Antec Performance One P182 Zwart Gesloten 1
P Antec Performance One P280 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
K Antec 620 (andere fan) Overige Koeling 4
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
S Antec 620 Cases en Modding 4
wâldpyk [CIP] wâldcase antec 900 Gallery & Build Logs 31
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - GTX560Ti Backplate Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - Case Window Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Cygnitr0n - Stef - Antec Darkfleet H²O & Lil' MMPC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 46
D Antec twelve hundred v3 window mod Cases en Modding 2
D Introductie: DennisM6, Dennis van der Linde, Antec Twelve Hundred Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Joren [GEANNULEERD] Nieuw! Antec truepower750w Blue Modulair. Verkocht 15
cederieck Antec 1200/Watergekoeld Gallery & Build Logs 3
C watercooling set Antec Three Hunderd + i7 920 Waterkoeling 9
wâldpyk antec 100mod ''one hundred dollar mod'' Gallery & Build Logs 37
B [GEANNULEERD] Antec Mini P180 Verkocht 7
R Antec Tri-Cool 2000RPM vs Scythe GT 1850RPM? Overige Koeling 12
A Antec performance One P183 modden Cases en Modding 5
wâldpyk (CIP) antec p180 rasta style Gallery & Build Logs 14
Wally1987 Wally`s Antec LP183 Gallery & Build Logs 17
tarbax antec 1200 - rampage 3 EX - GTX480 Gallery & Build Logs 3
R [VERKOCHT] Antec P193 Rev. 2.00 Verkocht 11
3 Antec 1200 Power swittch Cases en Modding 1
P Antec 900 + waterkoeling? Waterkoeling 33
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
Roel1966 Noctuafans vs Noiseblocker casefans in Antec P193 Overige Koeling 3
P Antec 902 en Watercooling Advies Waterkoeling Setup 28
J Antec Sonata III - Advies nodig Waterkoeling 10
M Antec 900 Cases en Modding 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan