TheDanielSpies
New member
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen om de beste keus te maken voor een goede watercooling loop?
Allereerst even mijn specs:
Intel CoreI7 6700K
16 GB DDR4 RAM (Kingston predator)
2 x GTX980-TI (MSI GAMING 6G)
MSI Z170A Gaming M7
Corsair RM1000I PSU
Case: Lian-Li PC08 (bloedmooi maar zeer onpraktisch)
Monitor: Acer Predator Xb270HU
Huidige CPU koeling: Corsair H100i GTX
Fans: 3 x Termaltake RGB fan (SP) (radiator H100I)
+ 3x Corsair AF120 performance editions (luchtinlaat bovenkant) en luchtuitlaat achterkant
2 x SP120's luchtuitlaat achterkant harde schijven.
Ik heb een keuze gemaakt uit de webshop van Highflow. Zie hier de link naar mijn winkelwagen:
Winkelwagens :: Aircooling - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!Dikkere radiatoren passen niet in mijn case en ik heb bijzonder weinig plaats haha.
Een aantal dingen zijn mij nog niet duidelijk:
1: Is deze Pomp/Reservoir combinatie sterk genoeg voor een volledige loop met 2 GPU's en 1 CPU ?
Zo niet, zijn er andere kant en klare pomp/reservoir combinaties mogelijk?
2: Hoe kies ik uit AL die fittingen? Het filteren werkt zeer slecht in de Highflow webshop. Ik wil gewoon een scherm zien met alle fittingen in de juiste maat (1/2 ID en 3/4 OD) in dezelfde kleur(!) van hetzelfde merk :-D
De fittingen staan daarom niet in mijn lijstje.
3: Hoe sluit ik de pomp aan? met een verlengkabel naar de CPU1 fan of juist absoluut niet? Als ik hem direct in de PSU stop hoe zorg ik ervoor dat de CPU snapt dat de koeling actief is?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
Gr
Daniel
Wie kan mij helpen om de beste keus te maken voor een goede watercooling loop?
Allereerst even mijn specs:
Intel CoreI7 6700K
16 GB DDR4 RAM (Kingston predator)
2 x GTX980-TI (MSI GAMING 6G)
MSI Z170A Gaming M7
Corsair RM1000I PSU
Case: Lian-Li PC08 (bloedmooi maar zeer onpraktisch)
Monitor: Acer Predator Xb270HU
Huidige CPU koeling: Corsair H100i GTX
Fans: 3 x Termaltake RGB fan (SP) (radiator H100I)
+ 3x Corsair AF120 performance editions (luchtinlaat bovenkant) en luchtuitlaat achterkant
2 x SP120's luchtuitlaat achterkant harde schijven.
Ik heb een keuze gemaakt uit de webshop van Highflow. Zie hier de link naar mijn winkelwagen:
Winkelwagens :: Aircooling - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!Dikkere radiatoren passen niet in mijn case en ik heb bijzonder weinig plaats haha.
Een aantal dingen zijn mij nog niet duidelijk:
1: Is deze Pomp/Reservoir combinatie sterk genoeg voor een volledige loop met 2 GPU's en 1 CPU ?
Zo niet, zijn er andere kant en klare pomp/reservoir combinaties mogelijk?
2: Hoe kies ik uit AL die fittingen? Het filteren werkt zeer slecht in de Highflow webshop. Ik wil gewoon een scherm zien met alle fittingen in de juiste maat (1/2 ID en 3/4 OD) in dezelfde kleur(!) van hetzelfde merk :-D
De fittingen staan daarom niet in mijn lijstje.
3: Hoe sluit ik de pomp aan? met een verlengkabel naar de CPU1 fan of juist absoluut niet? Als ik hem direct in de PSU stop hoe zorg ik ervoor dat de CPU snapt dat de koeling actief is?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
Gr
Daniel