Beste mensen van HF.
Ik ben op dit moment aan het bedenken hoe ik mijn CM690 ga modden.
Design heb ik al wel enzo. alleen zit nog beetje in twijfels over het watercooling systeem wat ik er in wil doen.
Ik heb al iets bij elkaar gezocht wat ik denk wat bij elkaar past.
Mijn lijst
Alleen nu ben ik nog niet helemaal over uit wat voor radiator(en) ik moet kiezen..
Ik zat te denken aan 1x 360 en 1x 240.
Mijn hardware wat ik wil gaan koelen is:
Core i7 920 @ 4Ghz
ASUS EAH5870 v2
Ik wil uiteindelijk ook de 5870 gaan overklokken. Ik heb ook nog WC onderdelen die ik nu in mijn systeem heb zitten.. Hier van wil het CPU opnieuw gebruiken, dit is een EK-Supreme LT - Acetal of denken jullie dat ik beter een andere kan kopen?
Mijn vragen zijn dus:
Alvast bedankt!!
-Rex
Ik ben op dit moment aan het bedenken hoe ik mijn CM690 ga modden.
Design heb ik al wel enzo. alleen zit nog beetje in twijfels over het watercooling systeem wat ik er in wil doen.
Ik heb al iets bij elkaar gezocht wat ik denk wat bij elkaar past.
Mijn lijst
Alleen nu ben ik nog niet helemaal over uit wat voor radiator(en) ik moet kiezen..
Ik zat te denken aan 1x 360 en 1x 240.
Mijn hardware wat ik wil gaan koelen is:
Core i7 920 @ 4Ghz
ASUS EAH5870 v2
Ik wil uiteindelijk ook de 5870 gaan overklokken. Ik heb ook nog WC onderdelen die ik nu in mijn systeem heb zitten.. Hier van wil het CPU opnieuw gebruiken, dit is een EK-Supreme LT - Acetal of denken jullie dat ik beter een andere kan kopen?
Mijn vragen zijn dus:
- Welke radiator kan ik het beste kiezen voor mijn toekomstige set? i7 920 + EAH5870 v2
- Kan ik mijn huidige CPU blok gaan behouden of is het beter dat ik een andere aanschaf?
Alvast bedankt!!
-Rex