goombaaking
New member
momenteel heb ik een Coolpump (http://www.pneumatikkatalog.de/pumpen/coolpump.pdf en dan de Cp701) welke al jaren in de kast ligt, alleen deze pomp heeft een vervelend formaat waardoor ik bang ben in de knoei te komen met de slangen(ik ben van plan gebruik te maken van dikke 10*1.5 tot 10bar slangen voor industrieel gebruik icm push-in koppelingen) en een A+case twin engine kast, een lompe kist met weinig ruimte. kan ik beter gaan voor de XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump 2?
daarnaast wou ik even vragen waar ik de 120mm rad het beste kan plaatsen en of dit wel voldoende is? zoals het er nu naar uitziet komt deze bij de outtake aan de achterkant te hangen en ben ik er nog niet uit of ik hem binnen of buiten de case hang.
in het begin word er alleen een AMD FX-6200 gekoeld, over een tijdje kort daar een grafische kaart bij te hangen en misschien ooit nog een 2e en kleine kans dat geheugen ook gekoeld gaat worden
daarnaast wou ik even vragen waar ik de 120mm rad het beste kan plaatsen en of dit wel voldoende is? zoals het er nu naar uitziet komt deze bij de outtake aan de achterkant te hangen en ben ik er nog niet uit of ik hem binnen of buiten de case hang.
in het begin word er alleen een AMD FX-6200 gekoeld, over een tijdje kort daar een grafische kaart bij te hangen en misschien ooit nog een 2e en kleine kans dat geheugen ook gekoeld gaat worden