ronvelzeboer
New member
Ik ben enigszins bekend met waterkoeling, maar heb het zelf nog nooit toegepast. Heb ook op YouTube gekeken, maar ben nog niet zeker van wat er allemaal nodig is om de EVGA GeForce GTX 980 Ti Hydro Copper (met ingebouwd waterblok en G1/4 aansluitingen) op de Swiftech H220X aan te sluiten. Ik kom zelf niet verder dan de Swiftech H220X met een aantal "10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Bitspower Schroeffitting 90 graden Rotary - G1/4 Silver Shining BP-90R2LCPF-CC2". Plus nog wat waterleidingen.
De bijgeleverde Apogee XL wil ik ook op de processor aansluiten, kan ik die naar de GeForce GTX 980 Ti op dezelfde loop aansluiten? Mijn vraag komt erop neer, wat vinden jullie de beste oplossing (gebruikmakend van de Swiftech H220x) en welke componenten heb ik precies nodig zodat ik die bij HighFlow kan bestellen. Alvast hartelijk dank allemaal!
De bijgeleverde Apogee XL wil ik ook op de processor aansluiten, kan ik die naar de GeForce GTX 980 Ti op dezelfde loop aansluiten? Mijn vraag komt erop neer, wat vinden jullie de beste oplossing (gebruikmakend van de Swiftech H220x) en welke componenten heb ik precies nodig zodat ik die bij HighFlow kan bestellen. Alvast hartelijk dank allemaal!