Hallo,
zou graag advies krijgen m.b.t. het aanpassen van mijn huidige loop:
- Swiftech H220 reservoir/radiator (overblijfsel van mijn allereerste poging)
- EK-XTOP DCC PWM Elite pump
- XSPC RayStorm CPU WaterBlock Intel - XS-RAYS-INT
- Monsta 360 reservoir/radiator
- EK-FC R9-290X
- EK-FC R9-290X
Nu ga ik de twee R9 290X kaarten uit het systeem halen en vervangen door één RTX 2070. Verder zit er een i7 8700K (OC) in het systeem en zit het in een Tt Chaser A41 ingebouwd. Tevens zou ik de Monsta 360 graag uit de loop hebben omdat het gewoon een enorme bak is en hopelijk niet meer nodig met één RTX 2070.
Zou graag advies krijgen over het volgende:
zou graag advies krijgen m.b.t. het aanpassen van mijn huidige loop:
- Swiftech H220 reservoir/radiator (overblijfsel van mijn allereerste poging)
- EK-XTOP DCC PWM Elite pump
- XSPC RayStorm CPU WaterBlock Intel - XS-RAYS-INT
- Monsta 360 reservoir/radiator
- EK-FC R9-290X
- EK-FC R9-290X
Nu ga ik de twee R9 290X kaarten uit het systeem halen en vervangen door één RTX 2070. Verder zit er een i7 8700K (OC) in het systeem en zit het in een Tt Chaser A41 ingebouwd. Tevens zou ik de Monsta 360 graag uit de loop hebben omdat het gewoon een enorme bak is en hopelijk niet meer nodig met één RTX 2070.
Zou graag advies krijgen over het volgende:
- Kan ik de 8700K + RTX 2070 op het H220 res/rad draaien zonder dat de fans op 100% moeten en/of het water te warm gaat worden of is een ander rad dan aan te raden? Zo ja, welke?
- Heb ik dan nog een extra reservoir nodig?
- De DCC kan ook in de kortere loop goed draaien?
- Zijn er nog andere tips die ik gelijk kan meenemen om een stille loop te maken die de 8700K (wil deze nog gaan dellidden omdat hij alsnog erg heet wordt) aan kan? Is bijv. een flow meter aan te raden of is dat meer een gimmick?