• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

2e keer highflow

z999

New member
Ik heb voor de 2e keer iets aangeschaft bij highflow. Ze zijn bij de 1e keer vergeten er een PSU brug mee te leveren, ik melde dit een dag of 2 te laat waardoor mijn recht verviel. Ik had voor ruim 250 euro bestelt, dus had het wel netjes gevonden als er alsnog wat mee gedaan werd. De levering was destijds erg snel, en netjes verpakt!

Van de week weer een x aantal dingen bestelt, en erbij vermeld wat de situatie toen was. De PSU brug kreeg ik niet mee gestuurd, zonde, toch een beetje service. Ik had er tevens uv-rode kleurvloeistof bij gehaald, die simpelweg roze bleek te wezen. Nu weet ik dat het kan verschillen, dus ik heb vergelijkingsmateriaal opgezocht. Daaruit blijkt dat de kleur alsnog te roze is. Ik heb ze hier een mail over gestuurd, waarop ik antwoord kreeg dat het niet anders was. Ik was hier niet tevreden mee, en stuurde dat het niet klopte en feser wel vaker fouten maakt in de dye (berucht om, zie ik achteraf). Ik heb hierna met feser contact gehad, die zeiden dat de kleur inderdaad afwijkt van de norm, maar dat daar niks tegen te doen valt. Dat was dus ook mn laatste dye :)

Ik vind het wat zonde, je geeft akelig veel geld uit bij een webshop, en krijgt maar het minimale aan service. De leveringen waren verder erg snel, en ook over de prijs zal ik niet klagen. Maar het gaat om een paar euro, en dan zou ik een klein stukje coulante welkom achten.

De lollie was overigens kersen, my favo! :D
 
Ja kan gebeuren ,ik heb zelf rode uv antiknik besteld gehad ,deze bleek zonder uv echt roze ,ben geen leernicht, :) dus dit wil ik gewoon niet in mijn kast ,,maar goed sommige dingen zijn zo , en kunnen altijd afwijken,Ik zeg eerlijk als ik iets ontvang van HF dan is het gewoon perfect ,mocht dit niet zo zijn, meld ik dit direct ,en ja ik kan me er iets bij voorstellen dat je als verkoper zegt ,waarom na een paar dagen pas een klacht?,ik snap je volkomen hoor ,maar ik vind wel als afnemer moet je gewoon je pakket nakijken en meteen actie ondernemen ,geloof me er zijn er genoeg die zelf iets verprutsen en dan doodleuk melden dat het kapot is ontvangen of geheel niet ontvangen.echter zien wij dit niet als klant ,maar als verkoper kom je heel vaak dit soort trucs tegen ,maar nogmaals snap je wel.
maar snap HF hier ook wel in.. anyway suc6 ermee
 
Nou, er was een serieuze reden waarom dit destijds niet kon, die is ook prive. En dan nog, 1a2 dagen te laat. Kijk, je bent niet iemand die constant voor een 20euro wat haalt. Het is geen goedkope hobby. Het zijn over het algemeen mensen die voor honderden euros wat afnemen, en dan mag je iets coulanter zijn in je service. Het is net op het randje, en dat vind ik jammer :)

Dit was na een 8 uur run. De zijn kleuren vallen online te vinden

probleem.jpg


Nu kan het wezen dat ik nog een reactie krijg van highflow, laat ik er dat maar gelijk even bij zeggen. Het is niet mijn intentie highflow af te kraken, ik vind het geweldig wat ze aanbieden, maar een puntje van kritiek moet kunnen :)
 
ik zat te denken,op het product staat uv red
en als jij je uv aanzet is het ook uv red?
Ik denk dat daar het probleem zit nu ,wie heeft gelijk?! ,ik denk dat je nogmaals contact kan leggen met faser en hopen op coulance TFC - The Feser Company

echter zijn er zoveel mogelijkheden met betrekking tot toevoegingen ,dat het onmogelijk is voor faser om te kijken wat al deze bijvoegingen doen op hun kleur ,dus als het in de fles zit en je ziet roze had je eigenlijk al kunnen denken ,er klopt iets niet.
als het daarna in je systeem zit ,met wat zou kunnen,vreemde concentraten van andere stoffen ,dan kan kleurafwijking voorkomen.
dit zal dus hun uitgangspunt ook wel zijn ,erg vervelend,maar het kan gebeuren.
ik denk dat highflow de zelfde normen hanteert,dit blijft dus een probleem,
anyway hoe dan ook veel sterkte ,en ach mooi roze is ook niet lelijk :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t Het verbaasd me keer op keer hoe snel Highflow levert HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
P Nieuw - 1ste keer waterkoeling CPU+GPU Advies Waterkoeling Setup 26
P Advies nodig voor waterkoeling (1e keer) Advies Waterkoeling Setup 7
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
S 1e keer zelf bouw Waterkoeling 2
C Eerste keer Costum loop, toch ff checken Waterkoeling 6
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
M Eerste keer sleeven Cases en Modding 7
P [Waterkoeling] Advies voor 1e keer? Advies Waterkoeling Setup 15
M [IN-ACTIVE] EK Gtx 580 nickel/plexi 2 keer Gevonden 0
B Eerste keer waterkoeling 800euro i5 3570K+ GTX670 Advies Waterkoeling Setup 6
R 2e keer besteld en 3e komt eraan! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
J Eerste keer H2O Advies Waterkoeling Setup 1
P Eerste keer wc ( ati 6990 en 2600k cpu oc als doel ) in NZXT Phantom Advies Waterkoeling Setup 3
J Welke waterkoeling setup?(is de eerste keer met waterkoeling). Advies Waterkoeling Setup 12
T Waterkoeling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 1
H 1e keer wc voor pc bestellen Advies Waterkoeling Setup 16
H Eerste keer water koeling advies/benodigdheden Advies Waterkoeling Setup 11
J Help voor eerste keer Advies Waterkoeling Setup 13
R [Eerste keer waterkoeling] Budget +-€350 (WC + nieuwe kast), i7 920 Advies Waterkoeling Setup 10
Deleted_User_Z eerste keer watercooling heb advies nodig Advies Waterkoeling Setup 39
H Antec P182 eerste keer met water spelen Gallery & Build Logs 43
7 Eerste keer Wc Setup Waterkoeling 3
Tomas Eerste keer waterkoeling Waterkoeling 12
Z Eerste keer WK, heb meningen nodig. Advies Waterkoeling Setup 14
Strict eerste keer WC Advies Waterkoeling Setup 49
D 1e keer waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 11
D PC Configuratie, gratis dit keer weggegeven.... Hardware & Software 31
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan