• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Antec P182 eerste keer met water spelen

HailBaal

Junior Member
Bij deze mijn build log:

Ik begin deze buildlog op 25-12-2009. Ik heb na het krijgen van raad een leuke set voor waterkoeling besteld. Later daarover meer, eerst eens kijken naar mijn pc zoals deze is zonder waterkoeling:

photonj.jpg


Kast: Antec Fusion P182
PSU: Coolermaster 520 Watt
Moederbord: EVGA N68 680i
Nforce koeler: Stock heatsinks met IBL PE 80 fan
CPU: Intel Conroe E6600
CPU Koeler: Scythe Ninja 2
VGA: Sapphire Vapor-X 4890
VGA koeler: stock
Geheugen: Kingston Hyper-X DDR2-800
Fans: 4x IBL 120mm, 1x IBL PE 120mm, 1x IBL PE 80mm
Harddisk behuizingen: 2x IBL HDD Box 20
Harddisks: 1x WD Raptor 74GB 2xWD Green 500GB 1x WD Green 1TB
Bekleding kast: IBL dempingsmatten maxi set
Fancontroller: Zalman ZM-MFC1 Plus
DVD Brander: een zwarte. geen idee welk merk.


Wat er gaat veranderen:

Eerst wil ik voor de waterkoeling gaan, voordat ik verder ga met verbouwen. De reden hiervoor is de prijs van de onderdelen. Mijn Highflow bestelling, geplaatst op 25-12-2009:

CPU: EK-Supreme LT - Acetal (775 - 1366)
- CPU Mounting kit: Alphacool Cool Cover Universal CPU Mounting Kit
- Backplate: EK-Backplate CPU LGA775
- Pasta schoonmaak spul: Arctic Silver ArctiClean Reinigingskit 60ML
- Pasta: Innovation Cooling Diamond 7 Carat
VGA: EK-FC4890 Sapphire PCB - Acetal
Mosfet koeler: EK-Mosfet 680I - Acetal
NB: EK-NB-680i - Acetal
SB: Enzotech Southbridge CNB-S1L

RAD: XSPC RX360 Black
- RAD mount: Koolance Radiator Mounting Bracket with Quick-Release BKT-HX001P
Pomp: Laing DDC-1 MCP350
Top: XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir

Vloeistof: Feser One Cooluing Fluid - UV GREEN
Slangen: Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - ACID GREEN
Slangknipper: Slangknipper (10 -40MM)
Fittingen: 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Feser Schroeffitting V2 - G1/4

Wat er daarna aan gaat komen is het volgende:
Nieuwe PSU. Ik zit te denken aan een Silverstone Strider. Die gaat dan volledig gesleeved worden.
Nieuwe kast. Ik zit heel erg te twijfelen tussen een Corsair 800D en een Lian Li Armorsuit P80

[/b]Update 25-12-2009: [/b]
De rad is niet op vooraad. Even wachten tot volgende week.

Update 29-12-2009:
Ik heb geld bijgelegd en ik ben voor de TFC Xchanger 360 Triple rad gegaan, op aanraden van Freddy. Hij gaf aan dat deze ook beter is, en het scheelt niet zo heel veel geld. Anders moet ik tot het einde van de week of volgende week wachten op mijn bestelling.

Update 29-12-2009:
Uw bestelling is afgerond!
Dank u wel dat u voor HighFlow heeft gekozen!
En nu wachten op de levering. Het is maar een paar kilometer, dus dat kan nooit lang duren. Track & Trace nummer is ontvangen maar werkt nog niet.

Update 30-12-2009:
Bestel
Scan door de chauffeur bij het laden van de bestelauto. Hiermee geeft de chauffeur aan het pakket voor aflevering te hebben ingeladen.

Update 30-12-2009:
De koerrier is langsgeweest met mijn bestelling. Ik werd gebeld en liep naar beneden. Ik hoorde de koerrier tegen de receptioniste zeggen "als het geen computer was geweest, was ik allang weer weggegaan". Dus ik zeg maar helemaal niets, teken en pak de doos. Zat het in een doos van een computer. Nog niet gecontroleerd of alles er in zit, maar het zag er goed uit. Er zat alleen helemaal geen drinken in :(
Ik ben benieuwd hoe het allemaal precies werkt. Ik ga zoeken naar een aantal tutorials. Zo maar eens de build log gaan posten.

fotodf.jpg


Update 30-12-2009:
Dit ontbrak er nog, direct besteld:
Aluminium 120MM Fan Filter Black 3
Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm
PSU Bridging Tool 20 pin
TFC Xtender BLUE Universal 120MM Shroud
Kabelklem 18MM (zelfklevend)
Scythe Kama Thermo Wireless SCKTW-1000BK

Update 30-12-2009:
Dus ik kwam thuis met mijn bestelling en ik zag mijn bureau:
bureau%20slordig.jpeg


dat werkt natuurlijk niet, dus ik was even een uurtje bezig (meteen mijn bureau schoongemaakt enzo)
bureau%20opgeruimd.JPG


even de kast er op:
kast%20standaard.JPG


videokaart er uit:
videokaart%20er%20uit.JPG


Ventilator er af:
fan20van20graka20af.jpg


waterkoeling op de videokaart:
wc%20blok%20gemonteerd%20op%20graka.jpeg


cpu blok eraf gehaald:
cpu20blok20er20af.jpg


Update 31-12-2009:
Kreeg van een collega een SMS bericht dat mijn bestelling binnen is gekomen. Ik ben op mijn vrije dag naar mijn werk gegaan om deze op te halen. Voor de rest ga ik vandaag niet zoveel doen. misschien als het koud is even naar binnen en kijken.

Update 31-12-2009:
Met die kou toch maar even binnen gezeten. Ik denk ik ga de shrouds op de rad plaatsen, met de fans. lijkt een karweitje van 10 minuten ofzo. Blijkt toch tegen te vallen. Bleek eerst in de knoop te komen met de rubberen plaatjes voor de demping. als ik ze er allebei op wil doen (aan beide kanten van de fan) dan kan de schroef er niet meer helemaal doorheen, en datzelfde probleem heb ik met de stoffilter. die zijn ook te dik. Toen ik alles gemonteerd had bleken de kabels aan de verkeerde kant er uit te komen, en dus in het zicht. dat mag niet en dus heb ik alles er weer afgehaald, een halve slag gedraaid en er weer opgezet. Ook heb ik vandaag de top op de pomp gemonteerd, met behulp van een handleiding op het forum en de chatbox :)

pomp20en20top20gemontee.jpg


Update 01-01-2010:
Mijn moederbord er uitgehaald en alles er af gehaald. chipset koeling bleek heel gemakkelijk te gaan (pinnetjes voorzichtig inknijpen met een tang en die was zo los).

Moederbord er uit:
moederbord%20er%20uit.JPG


Nforce er af gehaald:
nforce%20koeling%20er%20af.JPG


Koeling op mobo geplaatst:
koeling%20gemonteerd.JPG


Gewoon omdat het mooi is:
closeup.JPG


Update 02-01-2010:
Moet de plaatjes nog een beetje bewerken. Om de een of andere reden laat Preview (os x) de foto's die gedraaid zijn gewoon recht zien. Ik heb geen Photoshop geïnstalleerd staan dus ik ga het even op een andere manier proberen. Tot die tijd: draai je hoofd :p

Moederbord in de kast gezet en de rad opgehangen. Echt heel erg bruut!

kast%20vanaf%20zijkant.JPG


kast20schuin20voor.jpg


kast20voorkant.jpg


Update 04-01-2010:
Op mijn verlanglijstje staat nog de GeiL EVO Cyclone, die moet er aan gaan komen (voor de geilheid). Voordat ik naar mijn werk ging heb ik niets gedaan, alleen wat foto's voor de liefhebbers (alle foto's die je ziet zijn met mijn telefoon gemaakt dus vandaar de slechte kwaliteit).

voorkantkast.png


moboinkast.png


radiatorh.png


kastzijkant.png



Update 05-01-2010:
Enkele slangen geplaatst.
Hier zijn foto's:

511foto1.jpg

511foto2.jpg

511foto3.jpg



Update 06-01-2010:
Bestelling geplaatst:

Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - ACID GREEN 3 meter
Revoltec Ultra Bright Cold GREEN Light - 10cm TWIN set
Anti Knikveer 13MM (3/8) UV Brite Green PrimoChill 1 meter
In Line Cable Sleeving Kit - Black
GeiL EVO Cyclone
Pincet / Tweezer Extra Fine
Pin Remover - SATA, PCIe, 3-Pin Fan, ATX Power connectors

Update 07-01-2010:

Mijn bestelling is binnen!!! Vanavond de rest van de slangen monteren als dat lukt. Ook de GeiL koeler is binnen. Die valt wel wat tegen. Ik had de fan veel groter verwacht. Hij lijkt groter op de foto's op internet. Ik ben benieuwd of het wat is.

Hulde aan Freddy en Michelle voor de supersnelle service!!!


Update 07-01-2010:
Ik heb alle slangen aangesloten. Daarna de pomp aangesloten en de verlichting aangezet. Het ziet er leuk uit. De pc heb ik na enkele uren de wc laten draaien ook aangesloten en aangezet. zonder de fans aangesloten te hebben op de rad word mijn CPU na 10 minuten in het bios 28 graden, maar mijn chipset word 70 graden. Ik moet even kijken of het uitmaakt als ik de fans aansluit. Er moeten nog nieuwe fans komen, maar ik ga eerst alles laten draaien. Wil ze over een week bestellen. De fans die ik wil staan op dit moment niet op de site van IKBENSTIL. Ik heb ze een mail gestuurd of deze er op komen.


Hier wat foto's:

img0103h.jpg

img0104vr.jpg

img0106tx.jpg

img0107y.jpg

img0108qs.jpg

img0109ht.jpg


Update 08-01-2010:
Hele nacht laten draaien en ik heb geen lekkage. Bij het uitzetten leverde het echter wel een probleem op. Ik had de res compleet vol gedaan, dus toen ik het knopje van de voeding om had gezet, kwam er vloeistof uit mijn res (dopje zat er nog niet op) op mijn kast en liep via de ventilator mijn kast in. Waren maar een paar druppels gelukkig. Ik heb de videokaart (daar is het op beland) drooggemaakt en uitgelaten. Vanavond maar eens kijken of die nog goed werkt. Ik ga er wel van uit.

Update 10-01-2010:

S'ochtends nog even wat geoverclocked. E6600 (2.4) draait nu op 3.4 nu. Hopelijk kan ik die nog hoger krijgen. CPU word onder load 34 graden, dus er zit nog wat in zou je zeggen. Ik kan zag ik beter geheugen kopen, misschien dat ik dan de prestaties omhoog krijg. MCP (nb) word 70 graden inplaats van 100. denk dat de temperatuur sensor gaar is geworden. zelfs met volledig terugklokken naar standaard word de mcp 60 graden.

de pomp was in het begin echt een herriebak. dat ding maakte echt veel lawaai. dat is nu in ieder geval over. het lawaai kwam door lucht dat door de slangen de pomp in ging. heeft nu (schatting) 30 uur aangestaan met het dopje van de res af. alle lucht is er uit behalve uit 1 slang (zo lijkt het, die van mijn cpu naar mijn nb gaat). Ik ga binnenkort een flow meter halen want dat is de enige plaats waar ik kan zien dat de wc nog aan staat :p

heb nu deze fans:
rad 3
boven 1
midden 1
onder 1
ram koeler 1


Ik moet dus nog een fancontroller kopen, want dat zijn 7 fans en ik heb 7 kanalen op mijn controller. Denk dat ik dan 1 controller voor mijn rad doe, en de andere voor de casefans en het geheugen. Mijn volgende kast komen misschien nog meer rads in voor nog betere koeling. En natuurlijk een nieuwe voeding, mobo en cpu.

hier wat betere foto's, gemaakt met de spiegelreflex van mijn vriendin (he dat werkt wat beter dan mijn telefoon :p):

p1103443small.jpg

p1103423small.jpg

p1103429small.jpg

p1103431small.jpg

p1103432small.jpg

p1103433small.jpg

p1103434small.jpg

p1103435small.jpg

p1103436small.jpg

p1103440small.jpg

p1103441small.jpg


van deze zijn hogere resoluties te krijgen mocht iemand ze willen.

Update 11-01-2010:
Huidige overclock en temps (speciaal voor Freddy :)):

CPU Clock 3510.0 MHz (origineel:2400 MHz, overclock 46%)
CPU FSB 390.0M Hz (origineel 266 MHz, overclock 47%)
GPU Clock 984 MHz (origineel 870 MHz, overclock 13%)
GPU Geheugenklok 1200 MHz (origineel 1050 MHz, overclock 14%)

temperatuur tijdens SuperPI 1.5 32M en FurMark stability test 800x600 2x:
moederbord: 38 graden
CPU: 40 graden
CPU #1 kern #1: 32 graden
CPU #1 kern #2: 32 graden
spp: 37 graden
mcp: 74 graden
GPU diode (DispIO): 46 graden
GPU diode (MemIO): 62 graden
GPU diode (shader): 49 graden
HDD1: 35 graden
HDD2: 35 graden
HDD3: 31 graden
HDD4: 41 graden (raptor)


Er zit nog meer in, dat weet ik zeker. Alles moet er uit geperst worden en stabiel draaien.

Update 12-01-2010:
Ik heb de pc nu enkele uren laten draaien zonder iets te laten doen, en mijn MCP werd 98 graden. Ik pakte de Scythe Karma en mikte deze op mijn NB, en deze was 30 graden aan de bovenkant. Toen mikte ik deze op de SB en deze was 40 graden. Daarna de PC uitgezet en nog een paar keer gemeten, en het bleef rond de 40 graden bij 4 metingen. Toen het blokje aangeraakt en daarbij mijn wijsvinger verbrand.

Ik moet daar echt een oplossing voor hebben. Ik wil geen rokende computer tenslotte.

13-01-2010:
Nieuwe bestelling:
10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Feser Schroeffitting v2 - G1/4
Koolance CHC-125 (MB)
Sunbeam Molex Extractor Kit
The Party 8 External UV Light LAN Party Set

de Koolance betekent dus dat ik mijn loop kan gaan legen (maar eens gaan opzoeken hier hoe dat moet), graka moet demonteren, moederbord loshalen en de chipset kan gaan installeren. Weer een avond weg XD.

21-02-2010:
Ik heb via HighFlow Noctua fans gekocht. Deze bleken echter niet goed te zijn in mijn ogen. Gisteren bij IKBENSTIL geweest en IBL 120/2000 fans gehaald. via fan controller op minimaal aantal toeren draaien (1000 RPM ofzo), en ik heb een goede airflow en ze zijn stil :) Bij die Noctua's voelde ik op volle toeren weinig luchtverplaatsing. Minder als deze op minimaal aantal toeren.

Ik heb gemerkt dat als mijn pc teveel doet deze compleet uit valt. Ik ga mijn voeding vervangen. Ik heb dit niet bij SuperPi maar wel bij wprime (meerdere cores, nog harder bezig). dat trekt hij gewoon niet. nieuwe voeding nodig dus. Of een PC Power & Cooling of een Seasonic.






Nog te doen:
- Kabelmanagement (dit gaat echt veel tijd kosten, ik moet nog een hoop gaan sleven omdat sommige kabels gewoon ronduit lelijk zijn, zoals die van de pomp en de verlichting (wie gebruikt er nou witte kabels :S)).
- Nieuwe fans kopen
- Nieuwe fans monteren
- Alles op de fan controller aansluiten, inclusief die van de rad (betekent dus dat ik die kabels moet gaan verlengen). Ik ga gebruik maken van een splitter denk ik.
- Hopen dat de klep achter het moederbord weer dicht kan. Beetje heel erg weinig ruimte voor kabelmanagement in de P182.
- Nieuwe kast zoeken voor deze setup (gok een Corsair 800D)
- Nieuw geheugen kopen (1066 inplaats van 800, als ik even het geld heb)
- Nieuwe harddisk brackets kopen (IBL Box 20 of 30, en anders een andere oplossing)
 
Laatst bewerkt:
ahhh een echte ikbenstil.nl fan :)
heb ook een tijdje zown p182 gehad maar nooit echt zover in gegaan als jij om hem stil te krijgen. hoe stil is die nu echt? onhoorbaar op welke afstand?
 
ja ik ben een echte ikbenstil fan :)

hopelijk gaat het ooit een keer lukken om binnen 3 uur die winkel uit te zijn. veels te gezellig daar :)


tja als het echt stil is denk ik 4 meter ofzo. dat komt eigenlijk alleen door de videokaart. als waterkoeling er in zit zal ik van die herrie af zijn. binnenkort worden alle zwarte IBL fans vervangen door blauwe IBL PE fans (1050 binnen en 1500 op de rad) , en dan zal het systeem bijna volledig onhoorbaar zijn (je zit altijd met geluid van harde schijven, en ik weet niet hoe stil de pomp is, de harde schijven zijn al heel erg stil door de behuizing ervan).
 
pomp is redelijk stil. ik hoor mijn 355 nauwelijks en luidruchtiger dan de jouwe. Maar goed ik heb ook een ongemodificeerde atcs 840 met 3 x 200mm fans.

Ben nog nooit in de winkel geweest daaro. Alles via webshop. Heb sowieso geen geld om daar even op een shopping middagje te gaan ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Vrijwel alle onderdelen hebben een soort van handleiding erbij zitten hoe je het moet aansluiten. Veelal is het gewoon een kwestie van dingen vastschroeven.

Wees ook vooral niet bang hier vragen te stellen. Je kan beter nu vragen stellen, zodat je later niet in de problemen komt :).
 
Hoi hooibaal

Gewoon veel dit forum doorspitten, en kijken hoe andere hun spullen inbouwen!
Het is niet zo heel moeilijk,maar neem wel vooral de tijd en ga dus niet proberen om het in een uurtje klaar te hebben...

Wat betreft het stil maken van de PC, daarmee kunnen we elkaar de hand schuddden, mijn doel is ook om van zoveel mogenlijk herrie af te zijn :eusa_shhh:
Voordeel van die ikbenstil site vind ik dat ze gewoon alles neerzetten wat er in hun systemen zit, dit heeft mij al een paar keer geholpen om een goed systeem samen te stellen door daar naar te kijken en er net 1 stapje onder te gaan zitten, dus zelfde mobo maar dan 6gb ram in plaats van 12,een i7 920 ipv een duurdere..... zo ben ik aan mijn huidige setup gekomen :045:

Ik ben benieuwd naar je inbouw!
 
niet alles zal inbouw worden heb ik gemerkt. ik ga nog foto's posten. ik heb gewoon geen ruimte voor de pomp met top in mijn kast. heb namelijk maar een kleine kast. enige mogelijkheid zou zijn en stuk van mijn videokaart af te zagen, maar ik gok dat dat voor problemen gaat opleveren :p

denk dat ik de pomp en top op mijn kast ga monteren. de vraag is alleen nog hoe ik dat ga doen.
 
waar bedoel je precies? op het plaatje rechts van de hdd racks zit een fan, heb daar een centimeter ruimte. daarboven, onder de dvd speler past die ook niet, te weinig ruimte. zou dan een gat door mijn dvd speler en de kast moeten maken voor de slang.

denk dat ik in de hoogte 20 centimeter nodig heb. denk dat ik echt niets anders kan dan op de kast monteren. ik zou echter niet weten hoe...

ik zie dat ik een iets oudere foto heb gebruikt voor de topic. dat is mijn oude videokaart. mijn nieuwe videokaart is langer en komt tegen het hdd rack aan.
 
Laatst bewerkt:
graka | 0.5 cm | hdd bracket | 0.5 cm | fan | 0mm |

dus gewoon echt helemaal niets. die harddisk bracket moet er blijven, ik wil er nog een gaan plaatsen daarboven, onder de dvd speler. heb al 2 schijven klaarliggen.
 
je vraagt teveel aan me :p

echt serieus dat gaat mij zo hard niet lukken!

denk dat ik iets met de bovenkant ga doen. misschien met dubbelzijdig tape ofzo midden op de kast. zoals die op het een na laatste plaatje staat.
 
ik zie nu pas dat er bij de pomp dubbelzijdig tape geleverd is met de goede maat. dik genoeg om vibraties te dempen. die komt dus bovenop de kast, want ik heb echt geen ruimte.

LOL! dat is dus het laatste wat ik zou doen =.=

past ie niet in je bays?

of mod je onderste hdd rekje eruit, en plaats die hdd's in een bakje in je dvd bays:) dan heb je zat ruimte:icon_smile:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
starsky [CLOSED] Antec Performance One P182 Zwart Gesloten 1
Havvie Havvie - Erik - Antec P182 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Barrow Antec p120 crystal waterblock Waterkoeling 51
Sw333t Antec mini build Gallery & Build Logs 6
Stephan---pro [VERKOCHT] Antec Veris Premier Verkocht 7
V GPU waterkoeling Antec nine hunderd Cases en Modding 4
Stephan---pro [IN-ACTIVE] antec veris premier Verkocht 5
S Antec HCP-1000 Platinum HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
WillyMatGlas Antec DF-10 Gallery & Build Logs 3
Stephan---pro Antec P478 B/WGB Gallery & Build Logs 3
S Antec 600 fan control Overige Koeling 3
O 240 of 360 radiator in Antec Dark Fleet DF85? Waterkoeling 8
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
XenoMorpH [IN-ACTIVE] ANTEC twelvehundred Verkocht 0
M Socket 775 quad core, DFI lanparty x48, Antec 1200 Advies Waterkoeling Setup 2
B bas91jansen antec twelve hundred v3 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Antec H2o 620 schroef formaat Waterkoeling 1
B [Watercooling] €1000 socket 1155 , 2xgtx580 antec darkfleet df-85 Advies Waterkoeling Setup 12
Stephan---pro vraag over antec kuhler 920, vervangen van fans Overige Koeling 4
Stephan---pro Antec Kuhler h20 920 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [GEVONDEN] Corsair Hydro H60 of Antec H2O 620 Gevonden 2
P Antec Performance One P280 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
K Antec 620 (andere fan) Overige Koeling 4
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
S Antec 620 Cases en Modding 4
wâldpyk [CIP] wâldcase antec 900 Gallery & Build Logs 31
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - GTX560Ti Backplate Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - Case Window Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Cygnitr0n - Stef - Antec Darkfleet H²O & Lil' MMPC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 46
D Antec twelve hundred v3 window mod Cases en Modding 2
D Introductie: DennisM6, Dennis van der Linde, Antec Twelve Hundred Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Joren [GEANNULEERD] Nieuw! Antec truepower750w Blue Modulair. Verkocht 15
cederieck Antec 1200/Watergekoeld Gallery & Build Logs 3
C watercooling set Antec Three Hunderd + i7 920 Waterkoeling 9
wâldpyk antec 100mod ''one hundred dollar mod'' Gallery & Build Logs 37
B [GEANNULEERD] Antec Mini P180 Verkocht 7
R Antec Tri-Cool 2000RPM vs Scythe GT 1850RPM? Overige Koeling 12
A Antec performance One P183 modden Cases en Modding 5
wâldpyk (CIP) antec p180 rasta style Gallery & Build Logs 14
Wally1987 Wally`s Antec LP183 Gallery & Build Logs 17
tarbax antec 1200 - rampage 3 EX - GTX480 Gallery & Build Logs 3
R [VERKOCHT] Antec P193 Rev. 2.00 Verkocht 11
3 Antec 1200 Power swittch Cases en Modding 1
P Antec 900 + waterkoeling? Waterkoeling 33
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
Roel1966 Noctuafans vs Noiseblocker casefans in Antec P193 Overige Koeling 3
P Antec 902 en Watercooling Advies Waterkoeling Setup 28
J Antec Sonata III - Advies nodig Waterkoeling 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan