Forseti Lucht exploitant 3 april 2015 #281 Helaas niet meer in het midden van het gespuis. Plus, ik moet even een langere UTP fixen xD
MrGiorgio De Planner 3 april 2015 #282 Gebruik dan die van mij. Neem ik wel die van jou. Ik heb iets van 10m?
Thierry perfectly imperfect 4 april 2015 #291 Ik zou vandaag langs komen maar het gaat me niet lukken helaas, dus Freddy ik kan niet helpen met het jureren van de casemod compo
Ik zou vandaag langs komen maar het gaat me niet lukken helaas, dus Freddy ik kan niet helpen met het jureren van de casemod compo
the_cyberspace uber-prutser 4 april 2015 #293 Thierry zei: Ik zou vandaag langs komen maar het gaat me niet lukken helaas, dus Freddy ik kan niet helpen met het jureren van de casemod compo Klik om te vergroten... Volgend jaar beter Thierry.. Beterschap en doe kalm aan he Verstuurd van mijn HTC One M8
Thierry zei: Ik zou vandaag langs komen maar het gaat me niet lukken helaas, dus Freddy ik kan niet helpen met het jureren van de casemod compo Klik om te vergroten... Volgend jaar beter Thierry.. Beterschap en doe kalm aan he Verstuurd van mijn HTC One M8
Freddy Administrator Forumleiding 4 april 2015 #294 Thierry zei: Ik zou vandaag langs komen maar het gaat me niet lukken helaas, dus Freddy ik kan niet helpen met het jureren van de casemod compo Klik om te vergroten... Jammer! Volgend jaar beter Beterschap!!!
Thierry zei: Ik zou vandaag langs komen maar het gaat me niet lukken helaas, dus Freddy ik kan niet helpen met het jureren van de casemod compo Klik om te vergroten... Jammer! Volgend jaar beter Beterschap!!!
MrGiorgio De Planner 4 april 2015 #297 Hahaha je hebt er altijd wel iemand bij die er niet goed op staat.
DBRichard Member 5 april 2015 #300 Uhm via zippyshare misschien en dan hier de link neerzetten? Is dat een idee?