+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 83

Onderwerp: [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !)

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17

[BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !)

Vendetta V2

Wel lieve jongens, lieve meisjes, en andere meelezende internetters !
    Reeds een hele tijd geleden kocht ik opnieuw een nieuwe 2e handse lian li V2000b over van een nederlander, betaalde openieuw de volle Ä35 aan verzendkosten en beloofde mezelf deze keer de kast zo puur mogelijk te houden, vandaar dat ik eerst met de naam Pure als projectnaam zat te spelen. Nu die puurheid moest eerst wat opzij schuiven, achteraf kwam ze weer meer in de belangstelling, omdat ik het in de trant van m'n V1000 wou, puurder en minder versneden, op een paar handigheids mods na dan .

Het plan was allereerst deze build pas in gang te zetten tegen de grote vakantie, maar ik kon mij niet houden, zit al een maand van alles te proberen, zonder al te snijden in de case, gewoon wat passen en doen. Ik ben tot een 2-loops besluit gekomen, en dat zal het ook zijn !
    Een CPU + GPU's loop en een moboloop, qua hardware veranderd er niet echt iets, het is gewoon mijn gebruikelijke setup.
    Plan is dan ook alles over te bouwen in de krokusvakantie op 1-2 dagen, want ik wou eerst eigenlijk mijn V1000 nog een rebuild geven, maar ga dat pas later doen, dan kan de kast nog wat geoptimaliseerd worden.

Soit, tijd voor de gebruikelijke lijstjes, maar dan wel zo kort en bondig mogelijk
    Hardware:
    - Intel Core 2 Quad Q9550@4Ghz @ EK Supreme HF Full nickel, misssch. Kijken voor 4.1Ghz
    - 8GB OCZ Platinum PC8500 @ MIPS Ramfreezer 4 Nickel
    - Asus P5Q Deluxe @ MIPS Nickel waterblokjes
    - CF HD5850 @ EK FC5850 nickel/plexi blokken.
    - HX750 @ MDPC-x
    - DVD Flikker
    - Lian Li V2000b
    - 2x WD 640GB Black @ RAID 0 voor OS
    - 2x 2TB WD Green Storage
    - 1x 1.5TB WD Green Dropzone/Systeembackup

Waterkoeling
    - Thermochill PA120.3
    - Thermochill PA120.2
    - Thermochill PA120.1
    - Reeks Scythe Gentle Typhoons
    - 3x Laing DDC 18w met EK X-top V2
    - 2x EK Multioption Res 250
    - Bitspower
    - 1/2 Fittings + 7/16 klemloze pownage !
    - Aquacomputer Aquaero !

Nog even terug naar de puurheid, de kast blijft vanbinnen gewoon aluminium, het zal er enkel wat beter uitzien dan het er standaard uitziet!

Wat fotootjes om toch iets te hebben bij de start

Grote dozen met grote kasten.

Probeerseltjes

Boormachine ook even langs geweest.

Bleh.

Soit, ondertussen is het zo goed als allemaal uitgedacht en moet ik nog links en rechts wat verrichten, na dat is het alles overbouwen geblazen eneuh, weer verder genieten van het systeem dat mij nu toch al enige tijd dient.

BYEBYE !
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Credits
    390
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL Succes En we want picca's. Many picca's.

stn
    stn is offline.
    . stn has a spectacular aura aboutstn has a spectacular aura aboutstn has a spectacular aura about stn's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Credits
    637
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Daar istie weer!
    GL BUDDY!
    Appels zijn lekker!

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Veel plezier en geluk met je build!
    Long time lurker

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    BUMP =)

Update 1 - 1/11/2010 - Calm Like a Bomb

Oi, updeettijd me dunkt !

Er zijn nog een reeks foto's van wat probeersels, heel wat probeersels, atm ben ik +- waar ik moet zijn, enkel nog wat zoeken en prutsen met de plaats van het laatste rad en de pompen (plat of op z'n zijde.
    Maar eerst nog wat van wat zich daar tussen bevindt.

Moboplate eruit.

Haalde het bijna

Pompom.

Zoals ik al zei, bijna

Bij zo'n case mag er niks buitenhangen, al die ruimte binnenin.

! ^^

Deze kwam al zeer dicht in de buurt.
    Op naar de volgende update !
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Update 2 - 1/11/2010 - John B Live @Virgin Club Pforzheim Germany

Nog eentje eruit persen uiteraard!

Zaterdag na het werk geloof ik ... mijnen tijdelijke setup voor het weekend + helft van de vakantie zogezegd

Duality op tafel ...

Vendetta wachtend ...

Leegmaken die hap !

Vide ...
    Wordt uiteraard vervolgt !

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Update 3 - 6 November 2010 - Millenium

Oi,

Updatetijd aangezien hij nu al sinds gisteren aan het draaien is verdorie.

Moederbordje preppen.

Kast geprepareerd voor het moederbordje.

Toen kreeg ik dit, iets waar ik niet echt tevreden over was, de cpuloop was totaal zijn "waarde" kwijt en onderin was het maar een rommeltje van slangen. Ik had dan ook weer met een tri-loop te maken, koelen deed het uiteraard wel maar boven was het nu ook weer niet zo mooi te noemen. Dus bij wijze van spreken maar terug naar de ontwerptafel gegaan.

Toen kwam dit uit de bus, terug 2 loops, al zou je denken van niet, toch is het zo, wel wat nips met de reservoirs boven maar het werkt prima, eens het gevuld is, is het gevuld, ik ga m'n loop nu ook niet wekelijks leegmaken ofzo...

Mijn trouwe PA120.1 had wat vlekjes opgelopen, dus dan maar wat opgeschuurd en een nieuw laagje belgom gegeven, (wel geloof ik pas na deze foto).

Ik wou uiteraard mijn pc wel eens terug na 3 dagen pruttelen achter de laptop, en heb nog maar eens aan den lijve ondervonden wat een PA120.3 allemaal niet slikken kan en nog altijd goede temperaturen levert met de nodige pompkracht ^^.

Het is uiteraard wel geregeld een zootje ongeregeld op mijn bureau.

Ziezo se, morgen gaan we wel verder ergens, waarschijnlijk avond ergens zoals nu.

Au revoir !

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ziet er goed uit Oli.

Ha, valt me nu pas op dat die case reversed ATX is.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit Oli.

Ha, valt me nu pas op dat die case reversed ATX is.

Update 4 - 7 November 2010 - Juce v2

Oi kaboutertjes.

In plaats van laat op de avond een update deze keer eens eentje wat vroeger op de dag voor ik wat ga studeren. Het 2e probeersel met inbouwen heeft het gehaald en ik ben er tevreden van.

Moederbordje ligt al weer klaar om geprepareerd te worden, klemloze overheersing met 1/2 highflow barbs waarvan de cpu en de ramkoeler er true silvers krijgen tegen bacterie en andere vuiligheid vorming. Die fittings icm met 7/16 tubing, wat soms een hel kan zijn om ze over de fitting te krijgen, maar eens erop, zit het moervast, al een geluk dat er hier een haardroger in huis is. Tevens mijn 4GB andere OCZ Platinums onder de ramkoeler mee gestoken en terwijl die toch open lag ineens de koperplaat van de ramkoeler onder handen genomen want die had wat last van impigmentcorrosie of hoe heet dat beestje ook al weer ..., de andere blokjes waren nog zeer schoon van binnen, gelukkig maar.

Ziezo.

Eerste stuk slang gelegd, achteraf bij het vullen hier aan de PA120.2 nog een serieus lek gehad, mijn fitting was een heel eind teruggedraaid en ik had zo iets van WTF, wat nu, gelukkig snel gedraind, opnieuw vastgezet en opnieuw gevuld.

Mobo was ook al weer in de kast gesukkeld, PA120.1 ook gehardmount en gepoetst en reeds een 2e stuk blauwe slang springt in het gezichtsveld.

*BLINGBLING*

Tot de volgendeeee !

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Update 5 - 7 November 2010 - Never wanted to dance

Updatemood ...

Loops leggen ...

Hoe swingender hoe beter.

Maar uiteraard niet zonder bitspower.

Beetje scheef... njah, koelen zal het sowieso !

Toen zat ik plots zonder 1/2 barbs ... en was mijn witte 7/16 slang quasi op, potverpotver, pc kon nog niet booten@donderdagavond.

Cablemanagement of iets wat er op zou moeten lijken restte mij ook nog.

Tot de volgende !

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    dat zijpaneel gaat er nooit opkunne! nadeel van de v1000/2000 dat je bijna geen ruimte heb aan die kant.
    Long time lurker

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Waarom zit die van mij er dan wel op?

Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    bij mijn v1000 kon niet eens een atx kabel achterlangs omdat die rand daarzit in het midden.
    Long time lurker

Junior Member Dustyrick will become famous soon enough Dustyrick's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 15-Jan-10
    Credits
    -10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    vet slangen combi!

Junior Member jwrossie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 04-Dec-09
    Credits
    592
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Waarom 2 van die grote reservoirs?

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Omdat hij 2 loops heeft .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Junior Member jwrossie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 04-Dec-09
    Credits
    592
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    ja, dat snap ik slimmert, alleen in de 'vorige' versie had hij 2 kleinere.
    Ik vind deze gewoon te lomp.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    dat zijpaneel gaat er nooit opkunne! nadeel van de v1000/2000 dat je bijna geen ruimte heb aan die kant.
    Menig modder verhelpt dat euvel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZwerverRoodbaard Bekijk Berichten
    Waarom zit die van mij er dan wel op?
    =)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    bij mijn v1000 kon niet eens een atx kabel achterlangs omdat die rand daarzit in het midden.
    bij mij wel ^^

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dustyrick Bekijk Berichten
    vet slangen combi!
    dankje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwrossie Bekijk Berichten
    Waarom 2 van die grote reservoirs?
    Omdat ik ze heb

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Omdat hij 2 loops heeft .
    Maar uiteraard ook om deze reden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwrossie Bekijk Berichten
    ja, dat snap ik slimmert, alleen in de 'vorige' versie had hij 2 kleinere.
    Ik vind deze gewoon te lomp.
    Die kleinere 150's gaan terug in de V1000 als ik die rebuild .

edit: hij's trouwens kapot ... -_-

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    dat is balen.. zit er nog garantie op je mobo??

Anders is het de kans om een i7 of zoiets aan te schaffen

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kerensky Bekijk Berichten
    dat is balen.. zit er nog garantie op je mobo??

Anders is het de kans om een i7 of zoiets aan te schaffen
    naja hij werkt nog, draait nu met een andere HDD, en er zit nog 3 maand en een beetje garantie op het bord, ik denk eerder mijn aquaero RMA en der tijdelijk mijn zalman MFC1 plus ingooien ...

Zit wel binnen 2 weken met een lanparty, dus moet weer tip top in orde zijn, soit ik zou nog wiskunde moeten studeren ... ff kijken of ik m'n raid kan fiksen en dan tijdens het terugplaatsen van de backup wat leren.

i7 wil en moet ik eerlijk gezegd niet hebben, hetgeen ik heb ben ik zeer tevreden over en kan mij nog makkelijk 2j dienen als er niet te veel misloopt

nuja hij draait met die andere hdd, nu m'n raid setup fiksen !

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten