+ Plaats een Reactie
Pagina 724 van de 724 EersteEerste ... 224624674714722723724
Resultaten 14.461 tot 14.473 van de 14473

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.467
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Hoe bevalt de stoel? Daar heb ik ook nog naar gekeken toen ik nog veel thuiswerkte.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    1.923
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Hoe bevalt de stoel? Daar heb ik ook nog naar gekeken toen ik nog veel thuiswerkte.
    Heb erg getwijfeld tussen deze Aeron en een Giroflex. Heb hem pas een paar dagen dus kan nog geen oordeel geven voor langdurig gebruik. Heb hem wel als refurbished gekocht, daar de 1200+ nieuwprijs iets te gortig was.

Tot nu toe bevalt hij zeker! Veel instelmogelijkheden en bij aankoop helemaal op mijn lichaam ingesteld. Merk dat mijn houding een stuk beter is dan de voorgaande goedkope stoel van Ikea, mag ook wel voor prijsverschil.

Zit er wel "maar" een paar uur per dag op, bij mij ging er echter elk jaar of twee wel een stoel van €100 doorheen (en met 80KG ben ik ook weer niet zo zwaar), waardoor ik nu besloten heb om een kwalitatief bewezen goede stoel te kopen.
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 2x8GB 1866MHz - MSI R9 280X OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung 840 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    TFC Admiral 360 + Corsair SP120 [3x] - MCP655/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Swiftech MCW82.2

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    2.551
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Source Bekijk Berichten
    Heb hem wel als refurbished gekocht, daar de 1200+ nieuwprijs iets te gortig was.

Tot nu toe bevalt hij zeker! Veel instelmogelijkheden en bij aankoop helemaal op mijn lichaam ingesteld. Merk dat mijn houding een stuk beter is dan de voorgaande goedkope stoel van Ikea, mag ook wel voor prijsverschil.

Zit er wel "maar" een paar uur per dag op, bij mij ging er echter elk jaar of twee wel een stoel van €100 doorheen (en met 80KG ben ik ook weer niet zo zwaar), waardoor ik nu besloten heb om een kwalitatief bewezen goede stoel te kopen.
    Hier ook diverse Ikea stoelen versleten in een vrij korte periode. Heb al eens op een Milller Aeron gezeten, en dat beviel zoveel beter terwijl ie nog niet eens afgesteld was op mij.

Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je deze gekocht? Want ik heb al een lange tijd plannen voor een nieuwe stoel aangezien de huidige ikea stoel eerdaags echt uit elkaar valt ben ik bang...

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    2.788.956
    Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    118
    Ik heb ook vele stoelen versleten, van de Ikea/Leenbakker etc., allemaal van die 50~100 euro dingen.
    Heb in 2010 een Herman Miller Embody gekocht, we zijn nu ruim 8 jaar verder en het zit nog steeds heel goed!
    Een van mijn betere aankopen
    Was wel een flinke investering, iets van 1000 euro ofzo (exclusief BTW).

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.467
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    In de doos zitten 5 Asus ROG robotjes.

img_20180705_204717.jpg
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails img_20180705_204717.jpg  
    . .

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.573
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    42
    Heb na enige twijfel een Loupedeck aangeschaft. Photo editing controller voor Adobe Lightroom.
    Komt er eigenlijk op neer dat je analoge knoppen en draaiknoppen hebt voor je software.

_mg_0005.jpg

_mg_0006.jpg

_mg_0008.jpg

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.467
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Werkt dat wat intuitief? Ik heb er wel eens over gelezen. Moet je er ook erg aan wennen?
    . .

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.573
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    42
    Werkt dat wat intuitief? Ik heb er wel eens over gelezen. Moet je er ook erg aan wennen?
    Het is geen muis/pen of toetsenbord vervanging maar echt alle basis knoppen zitten op het paneel en je hebt dan ook nog een aantal custom buttons. Vind het na een middagje spelen wel prettig werken of het ook daadwerkelijk sneller is na een tijdje... geen idee.

Omdat die schuifjes in Lightroom voor mij soms aan de kleine kant zijn zit ik met het pennetje af en toe nog wel eens mis.
    Denk dat het wel even duurt voordat het allemaal gewend is maar ding was altijd €250 incl.. lange tijd €200 incl en nu was die €150 incl (€123 ex) voor dat geld wilde ik het wel proberen. Blijft beperkt tot Lightroom dus voor andere software is het niet te gebruiken.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.553
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Wat nieuwe hardware voor de htpc/game pc.
    En een flesje hete saus erbij gekregen bij de bestelling voor de bbq.

img_20180706_135442.jpg

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    1.923
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Heb gisteren The Division gekocht. 10 euro tijdens de Summer Sale op Steam.
    Én House Flipper. https://store.steampowered.com/app/613100/
    Heb House Flipper ook.. Maar is wel erg beperkt of ligt dat aan mij?

Kan geen muren buiten het huis bouwen, kan geen leeg stuk grond/kavel kopen en zelf huis bouwen, ik heb een handvol opdrachten gedaan en geen nieuwe meer?

Mis beetje het "sandbox" gedeelte.
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 2x8GB 1866MHz - MSI R9 280X OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung 840 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    TFC Admiral 360 + Corsair SP120 [3x] - MCP655/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Swiftech MCW82.2

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.573
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    42
    Heb House Flipper ook.. Maar is wel erg beperkt of ligt dat aan mij?

Kan geen muren buiten het huis bouwen, kan geen leeg stuk grond/kavel kopen en zelf huis bouwen, ik heb een handvol opdrachten gedaan en geen nieuwe meer?

Mis beetje het "sandbox" gedeelte.
    Klopt. Pas na de achievement ´Game Over´ komen alle huizen weer terug en kan je alles oneindig kopen en verkopen. Zodra de huizen ´op´ zijn moet je weer een new game starten.

Maar het is inderdaad beperkt en niet zo uitgebreid. Voor mezelf vind ik het wel rustgevend.
    Komen nog wel meer updates etc etc maar het is echt zo'n half half game.

Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    1.923
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Klopt. Pas na de achievement ´Game Over´ komen alle huizen weer terug en kan je alles oneindig kopen en verkopen. Zodra de huizen ´op´ zijn moet je weer een new game starten.

Maar het is inderdaad beperkt en niet zo uitgebreid. Voor mezelf vind ik het wel rustgevend.
    Komen nog wel meer updates etc etc maar het is echt zo'n half half game.
    Zou opzich al tevreden zijn geweest als ze een sandbox hadden ingebouwd waar ik oneindig kon bouwen (geen geld/etc.) en zelf muren kon plaatsen buiten de standaard kavel afmetingen om.

Net zoals je eerste "kantoor".. Zeeën aan ruimte eromheen, maar geen mogelijkheid om een uitbouw te maken.

Daarnaast ook veel items die in andere huizen staan maar ik niet terug kan vinden in de shop. Bepaalde kleuren vloer, behang en meubels bijvoorbeeld.

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.573
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    42
    Terugkomend op de Loupedeck. Ik ga dus niet meer terug.

Zou opzich al tevreden zijn geweest als ze een sandbox hadden ingebouwd waar ik oneindig kon bouwen (geen geld/etc.) en zelf muren kon plaatsen buiten de standaard kavel afmetingen om.

Net zoals je eerste "kantoor".. Zeeën aan ruimte eromheen, maar geen mogelijkheid om een uitbouw te maken.

Daarnaast ook veel items die in andere huizen staan maar ik niet terug kan vinden in de shop. Bepaalde kleuren vloer, behang en meubels bijvoorbeeld.
    'First Office' moet je verkopen aan de Aziatische student.

+ Plaats een Reactie
Pagina 724 van de 724 EersteEerste ... 224624674714722723724

User Tag List

Forum Rechten