• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke series vinden jullie leuk!?

hahaha, ja Lost is echt wel aanrader :)

Ik was overigens gestopt toen ze begonnen met:
"spoken"
Ik dacht echt WTF?!?!

Lost vond ik juist interessant omdat het enigzins wetenschappelijk te verklaren was.

Maar toen ze met
"spoken"
begonnen, was in een klap mijn interesse weg.

Maar van vrienden hoor ik dat het nog steeds vet is en dat ik door moet kijken.
Binnenkort maar weer een kans geven :)
 
ik heb pas de afleveringen gezien van the gates en persons unknown, zij echt goede series vooral the gates is er eentje om in de gaten te houden.
lijkt een beetje op treu blood maar minder sex en vloeken maar wel een leuke serie.
persons unknown is zoiets als lost maar dan in een stadje/dorpje waar de hoofdpersonen niet meer weg kunnen.
het lijkt in de eerste instantie wel op aliens hun vast houden maar dat is niet.
het is 'volgens mij een of andere overheids experiment ofzo' maar dat weet ik niet zeker.
 
mensen mensen, ik heb dit topic even doorgenomen en mis 1 zeer grote serie.
Naar mijn mening de enige serie waar ik echt voor ga zitten, en iedereen die er door heen klept een kink op zijn kaak geef.

House-M-D-wallpaper-house-md-8259463-1600-900.jpg


Everybody-Lies-house-md-1395803-1600-1200.jpg
 
Helemaal mee eens. Het is jammer dat ik ondertussen vrijwel alle afleveringen heb gezien, maar een tweede keer kan geen kwaad :D.

En Scrubs is ook helemaal geweldig.

Scrubs-scrubs-556593_1280_1024.jpg
 
House MD is erg goed inderdaad, helemaal mee eens!
Scrubs ook, met grote uitzondering het laatste seizoen, waarbij J.D. vertrekt, Carla al weg is en nieuwe personages de hoofdrollen overnemen. Dat was een aardige tegenvaller voor mij, want de originele serie vind ik echt fantastisch!
 
Ben ik nu de enige die emergency room leuk vind?
Ik kijk er heel graag na, ben pas begonnen met seizoen 1 nu al op de helft van seizoen 2.
Kijk ze achterelkaar door, en verveeld me totaal niet
 
Terminator: The sarah Chronicles, erg jammer dat deze serie niet door is gegaan. Omdat het einde nogal raar was, waar gewoon een nieuwe serie bijhoort..

Ja, zonde he ? Ik had ook zoiets van "huh ? En nu ?"

En waarom zit die Terminator T-1000 nu de mensen te helpen tegen het ontstaan van Skynet ?

Tevens ook 2 prachtseries met, toevallig, 2 roodgehaarde hoofdrol spelers:

Life en Dexter.

Life gaat over iemand die erin geluisd werd en er niets beter op vond dan maar zelf bij de politie te gaan werken en zo proberen uit te vissen wie en waarom. Kerel heeft steekje los en is vaak geweldig diepzinnig, hilarisch.

Dexter is voor mij dé serie van de laatste 5 jaar. Gaat over een seriemoordenaar die bij de politie werkt. Hij is een forensisch onderzoeker (CSI toestanden) maar ook tegelijk seriemoordernaar. Hij leidt een echt dubbelleven. De mensen die hij vermoord "verdienen" het allemaal weliswaar. Ofwel zijn ze via omkoping terug vrijgekomen, ofwel via louche advocaten enzo. En hij legt ze dan het hoekje om op gruwelijke wijze. S-U-B-L-I-E-M !!
 
Lawless and Hannah Talk Spartacus: Gods of the Arena - TV Preview at IGN look at this SPARTACUS!!! super serie.

Torchwood: The New World is Coming - TV Preview at IGN wie kent Torchwood spin off van doctor who. alleen betere serie vindt ik deze.

IGN TV: Episode Guides, Video Clips, Pictures and Previews for Television Shows clone wars van cartoon networks vette animatie/tekenfilm.

First Trailer for Supernatural Anime - TV News at IGN supernatural als anime!!

First Trailer for Supernatural Anime - TV News at IGN V is een super serie want is gewoon een jaren 80 serie in heel modern jasje.
en super lekkkere meiden in. (wink johnny lisa)

Camelot's Merlin: Part Obi-Wan, Part Rumsfeld - TV Preview at IGN camelots merlin nieuwe serie met acteurs van Flashforward en spartucus.

Breaking Bad Creator: "Walt is a Cancer on Jesse" - TV Feature at IGN breaking bad deze serie nog nooit gezien maar lijkt me leuk!?

je gelooft nooit wat er op Video Games, Cheats, Walkthroughs, Game Trailers, Reviews, News, Previews & Videos at IGN staat dat ze van Call of Duty een film willen maken. IGN's Ultimate Games-to-Film Guide - Movies Feature at IGN
Soap Talks Call of Duty Movie - Movies News at IGN
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke series er leuk zijn (met daarachter waar ik ze op kijk)

* Millenium (Retail DVD)
* Angel (Retail DVD)
* Supernatural (Retail DVD)
* Dexter (HD - HDX1000)
* John Doe (Schotel)
* Levarage (Schotel)
* True Blood (HD - HDX1000)
* Spartacus (HD - HDX1000)
* Fringe (HD - HDX1000)
* House (Schotel)
* Prison Break
* The Crow (Retail DVD)
* Dresden Files (HD - HDX1000)
* Lost (Retail DVD)
* Heroes (Retail DVD)


Nog niet gekeken:

* The Vampire Diaries (HD - HDX1000)
 
Van wat ik in verschillende reviews lees moet je er alleen heen als je van veel flitsende lichten en kleurtjes houd. Als je een verhaal zoekt kan je beter ergens anders kijken (lees: kijk de tekenfilm ;) ).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan