• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke reclame,s vinden jullie irritant ?

Vannos

upgrading.......
Op tv komen er toch een hoop reclame,s voor bij.

Bij die hoop zitten er toch veel reclame,s bij waar ik ziek van word :066:

Post hier jou irritantste reclame, Het liefst met filmpje en uitleg ( foto mag ook )

bij deze de reclame van Carglass, Hier word ik echt ziek van. zo vaak komt ie voorbij.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VwhVdnDxaXM"]YouTube- Carglass Zomer Reclame 2009[/ame]

Vind dat die gast eerst wel is ABN mag spreken. Als hij ruit schade zegt lijkt het net of hij zegt: juit schade, :p

ik zap gelijk over als ik deze reclame zie ,
 
Komt er nog bij dat dat pure onzin is. Je raam gaat heus niet verder barsten als je over een put rijdt of als je de airco volle bak zet.

Das trouwens getest en bewezen in het omstreden programma "Volt" op de Belgische televisie. Daar gaan ze al die reclametjes analyseren en testen op correctheid.

Ik word ziek van al die waspoeder e.d. reclames. Tjonge jonge jonge. Das nu al sinds het begin der tijden dat Dash witter dan wit wast, dat Dreft slechts 1 druppel nodig heeft voor je vaat, dat Robbijn knuffelzacht is, dat Dixan actieve parels heeft, dat Bonux een kwestie van gezond verstand is, dat Calgon je wasmchine in showroomstaat houdt, dat AntiKal je badkamer meteen ontkalkt en dat de WC eend je strontrestanten te lijf gaat (in 3D dan nog !)

OMG !!!

En dat jaaaaren en jaaaaren aan een stuk.... Ik kan me geen televisie uitzending voorstellen zonder reclame van 1 vd bovengenoemde, en ik ben 27 jaar oud. Kun je nagaan...

Wel vind ik er soms ook pareltjes tussenzitten, echt schitterend gevonden !
 
\dit is één van de reclames waar van ik op het moment begin te kotsen... er zijn er nog meer natuurlijk...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=q5jqRS7Y7NI&feature=PlayList&p=12365897C2C26AB1&playnext_from=PL&playnext=1&index=38]YouTube - Profile Tyrecenter TV-Commercial 2010[/ame]
 
daar word je idd ook gek van. zeker met zo,n stem, blechj

Maar deze die is ook Erg dom .

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=S3oGtuX1Ll8"]YouTube- POKKIE FOETSIE. ALLES FOETSIE. (Hi reclame)[/ame]
 
Nou persoonlijk gezien word ik de laatste tijd niet goed van de reclames van Nederlandse Energie Maatschappy. Die hele slogan ''Ik zeg doen!'' .... daar had ik het na 1 x al mee gehad :)

idd t meest irritant van de laatste tijd , die slet die zogenaamd in prive klanten contacten onderhoud bah dat een mens zo diep kan zakken om aan zulke reclame mee te werken :090:
zulke zijn voor mij eerder juist een antireclame om vooral die nooit te nemen
en trouwens alles waar die kale gebadjastte gast in meedoet
 
Zwaar irritant

De heer Muntz in een iets andere rol :), maar idd reclames over Energie maatschappijen, verzekeringen en andere bedrijven die je portemonnee willen zijn altijd zwaar irritant!

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_EBgi-5Gjqg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_EBgi-5Gjqg&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
 
Persoonlijk gezien vind ik elke reclame zwaar irritant, kijk dan ook bijna geen tv meer.
Meeste programma's hier nemen we op en kijken we een dag later. Laat de recorder de reclames eruit knippen.
 
ik vind die reclames van de NEM iritand, alleen al omdat zij ons aan een contract hebben gebonden zonder dat wij het wisten. (maar we zitten weer bij de neon, en zelfs een goedkoper contract)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan