Robin
Member
Ik ga volgende jaar in april 2012 dus een nieuwe computer in elkaar steken..
Momenteel heb ik het volgende:
AMD Phenom II X4 955BE
3GB kingston geheugen
DVD-rom spelers notebook formaat
2x 6950 -> 6970
128MB corsair SSD
250GB x2 in raid 0
Coolermaster haf932 behuizing..
Zit momenteel geen voeding in.
Ik ga dit hele systeem omgooien omdat ik er niet tevreden mee ben, blijft vaak hangen, reageerd niet zo vel. En de processor is totaal niet zuinig..
Dit gaat eruit>
- Kast
- Geheugen
- processor moederbord
- Behuizing (ga voor een veel betere kijken, misschien de cm storm trooper of wat anders..)
- moet nog een nieuwe voeding kopen.
- de 2x 250GB schijven gaan eruit, hoop hiervoor een 512GB SSD ervoor terug te doen..
- De 128GB ssd gebruik ik voor een ander systeem, hoopte hier 250GB versie voor terug te doen.
Dit komt erin:
Ben nog een beetje aan het twijfelen op de nieuwe generatie wat AMD gaat brengen(in de huidige bulldozer geen trek in), maar denk dat het een nieuwe Ivy bridge 3770K gaat worden.
En de huidige videokaarten en dvd-rom lezers neem ik mee naar me nieuwe build.
Ik wil op tijd nog een geheugen setje ervoor aanschaffen... Wat voor snelheid zal ik ervoor nodig hebben..
Zie ik enig voordeel van 1866mhz geheugen tegenover de 1600 mhz versie..? Ocen ga ik wel doen, maar heb er denk ik geen snel geheugen ervoor nodig..
Momenteel heb ik het volgende:
AMD Phenom II X4 955BE
3GB kingston geheugen
DVD-rom spelers notebook formaat
2x 6950 -> 6970
128MB corsair SSD
250GB x2 in raid 0
Coolermaster haf932 behuizing..
Zit momenteel geen voeding in.
Ik ga dit hele systeem omgooien omdat ik er niet tevreden mee ben, blijft vaak hangen, reageerd niet zo vel. En de processor is totaal niet zuinig..
Dit gaat eruit>
- Kast
- Geheugen
- processor moederbord
- Behuizing (ga voor een veel betere kijken, misschien de cm storm trooper of wat anders..)
- moet nog een nieuwe voeding kopen.
- de 2x 250GB schijven gaan eruit, hoop hiervoor een 512GB SSD ervoor terug te doen..
- De 128GB ssd gebruik ik voor een ander systeem, hoopte hier 250GB versie voor terug te doen.
Dit komt erin:
Ben nog een beetje aan het twijfelen op de nieuwe generatie wat AMD gaat brengen(in de huidige bulldozer geen trek in), maar denk dat het een nieuwe Ivy bridge 3770K gaat worden.
En de huidige videokaarten en dvd-rom lezers neem ik mee naar me nieuwe build.
Ik wil op tijd nog een geheugen setje ervoor aanschaffen... Wat voor snelheid zal ik ervoor nodig hebben..
Zie ik enig voordeel van 1866mhz geheugen tegenover de 1600 mhz versie..? Ocen ga ik wel doen, maar heb er denk ik geen snel geheugen ervoor nodig..