zat ook het idee te vermaken van een Formula X bord maar nadat ik de ROG forums gezien heb ivm de fllow meter situatie zie ik er denk ik toch van af, wat is dat voor circus.
asus support kan je geen adviesen vragen en stuurt je door naar de maker van je waterkoeling om uit te vinden welke flow sensor op hun moederbord werkt, het moet niet gekker worden zo'n duur moederbord en ze kunnen je niet eens zeggen welke flow meters compatible zijn, mogelijk dat dit bij de X als die uitkomt veranderd is maar bij de IX is zelfs de
bitspower flowmeter die ze op de pagina van de X laten zien nie competable >.> overigens al krijg je er een werkend lijk je bij de IX de flowsensor niet te kunnen calibreren in bios en ai suite dus op dat bord een halfgebakken implementatie .
als je het met die
aquacomputer gaat proberen wees voorzichtig, zijn er die hem verkeerd op het moederbord hebben aangesloten en hem zo kapot gekregen (blijkbaar is de flow meter power 12v, de
aquacomputer flow meter lijkt 5v te zijn dus ja....
wel jammer lijkt me een fijne oplossing als je beperkte plaats hebt en daardoor een standalone aquaero niet mogelijk is, kan hem wel nog via mijn
aquacomputer D5
pomp sturen maar aquasuite verbruikt toch regelmatig 5-10% van me cpu met alleen temp /
pomp rpm op me desktop laten zien dus zou daar toch van af willen (teminste de versie wat nu gratis is, voor de nieuwste versie mag je hedendaags betalen).