• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke Dual bay reservoir met pomp?

palmbomen141

New member
Hallo ik ben opzoek naar een dual bay reservior + pomp niet te duur
het is voor een HAF 932 zit aan de linker kant boven op een vul gat
iemand een idee:053:

palmbomen141

New member
hallo zwelgie dat weet ik ook wel dat ik daar moet kijken maar zie je het dan via internet of precies het vul gaatje goed zit
dat was ook mijn vraag

Sw333t

I Love my NUC
Je hebt er eentje nodig met minimaal 3 gaatjes, zodat je een slang kunt zetten tussen reservoir en fill port. Het hoeft dus niet exact boven elkaar te zitten.

Deze combi zou bijvoorbeeld goed genoeg zijn: EK-BAY DCP 2.2 Combo Unit - incl. pump

Hierbij heb je wel een adapter nodig om naar G1/4" aansluiting te kunnen komen, zoals deze: Omzetstuk van G3/8 naar G1/4 + O-Ring

Verder heb je dan nog een fillport nodig, 1 of 2 fittingen en een stukje slang.

En meet voor de zekerheid de diameter van het gat op en hoeveel ruimte je hebt tussen het plastic paneel bovenop en het metalen gedeelte eronder. Het gat zit namelijk op 2 plaatsen met wat ruimte er tussen. Erg belangrijk voor het kiezen van een juiste fillport.

Het reservoir kan in ieder geval niet in de allerbovenste positie, hij moet van bovenaf geteld in de 2e en 3e slot komen te zitten (wordt dan wel krap om in te werken) of 3e en 4e (met wat meer ruimte om de boel aan te sluiten).

Bovenaan