• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Vandaag bij JD geweest, leuk resultaat geboekt, wat een geweld!


24dizwx.jpg


257d4ye.jpg


dyapme.jpg


6jlzsh.jpg

*Ja de bubblefolie is eraf* :D

35ldv1w.jpg


2d5sht.png




Man man, zo had de GTI standaard moeten zijn! Wat een heerlijke DSG plof ook uit de Milltek bij het overschakelen. En wat een bizar geluid als je het gas vol opentrapt, alsof de hel losbreekt! En die breekt ook letterlijk los op de voorwielen. :D
 
Ligt hier nou hetzelfde blok in als in een Jetta GTI?
Om een of andere gare manier kon een of andere gast met zo'n ding me niet bijhouden bij het stoplicht :p

1.4TSI 180pk turbo/compressor. Kan best dat die naast jou een wannabee GTI was, in werkelijkheid gewoon een bluemotion. xD

Net ff gespeeld met een maatje van me zijn Golf 6 R, die heeft het nog verdomd moeilijk tegen mijn Polo'tje. Die geloofde meteen niet meer dat hij std was lol! :D
 
1.4TSI 180pk turbo/compressor. Kan best dat die naast jou een wannabee GTI was, in werkelijkheid gewoon een bluemotion. xD

Net ff gespeeld met een maatje van me zijn Golf 6 R, die heeft het nog verdomd moeilijk tegen mijn Polo'tje. Die geloofde meteen niet meer dat hij std was lol! :D

Ha dan ben je toch ook een faaldraak als je met zo'n ding rond rijdt :p

Momenteel rij ik iig in een '97 Volvo 940 Turbo, licht motorisch getuned, andere turbo, andere chipping, hogere compressie. Het gene wat de auto een beetje tegenhoud qua vermogen zijn de injectoren en de luchtmassameter.
Eerst de auto maar optisch naar m'n smaak brengen en daarna een goed gevoel ontwikkelen voordat we verder gaan met de motorisering :)Volgende week de deurklinken vervangen voor meegespoten exemplaren, een spoiler achter op en een set Azev A velgen in antraciet. Staan ook nog een paar dingen op het verlanglijstje om te laten spuiten, maar dat ga ik denk ik dinsdag even afgeven.

 
Vant weekend weer wat dingetjes gedaan aan men CRX waaronder de schroefset eronder gegooid.
Hebben hem nog niet op de juiste hoogte geschroeft omdat er nog andere velgen op komen met getrokken bandjes dus word ie weer stuk lager. Op het moment staat ie er zo bij:

DSC00548.jpg


Heb een Honda vlag gekregen van een maat van mij voor op de hoedeplank :) Moet nog wel stukje vanaf gehaald worden anders kan men klep niet meer dicht en moet wel strak komen te liggen :)
14def8d7.jpg


Een aantal weken geleden deze velgen ( heb er wel 4 :p ) opgehaald voor 65 euro xD!
Worden opnieuw gespoten, gepolijst en nieuwe bandjes op gelegd.
DSC00551.jpg


En omdat het kan:
DSC00554.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan