• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

@caothic tiger,

tuurlijk zijn die motoren er nog wel, anders waren er ook geen hummer H1's / humvee's meer.....:D

En verder is het appeltje eitje om een beetje degelijk diesel blok wat meer vermogen te geven. Maar zoals te zien bij de filmpjes van jouw, moet je even geduld hebben om de turbo's op gang te laten komen.

Kijk maar eens naar de scania 92 van het truckpulling team waar ik in zit. Standaart zo'n 200 pk, nu schatten we 800 - 1000, misschien heeft ie zelfs meer, en dit gaat komende winter weer omhoog!

Enkele foto's en video's voor de liefhebbers:

normal_pulling_oud_gastel_2009_237.jpg

normal_loosbroek_en_nijkerk_2009_001.JPG

normal_Overals_Truckpulling%2C_Straatwerk%2C_Scania_92_030.JPG

normal_P4300032.JPG

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pBC4Os4XwOY]YouTube - Trekkerdag Soest 2009 - truck Van Donselaar[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=sRLuDSPRJHM]YouTube - T. P. Lochem 2008 - van Donselaar[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Gm4bdYLHel4]YouTube - Truckpulling putten[/ame]

scania 92 first start 2009 on Vimeo

Zo, dat is wel weer voldoende :p

Komend jaar dus weer verder opfokken, blok revisie, kortom, voor de geintereseerde, check ****Little King*** Truckpulling team Van Donselaar - Index

Laatst bewerkt:
Nee die detroit diesels worden niet meer door Hummer (GM) gebruikt maar daar hoef je echt niet om te treuren, omdat 6.6L V8 Commonrail 32V Turbo intercooler Duramax,
nog veel meer uit de Hummer haalt, mijn eerste H1 was een een ex Golf oorlog versie, dus met 136PK 6L V8 Detroit diesel en canvas stoelen, die was eigenlijk geen eens geschikt om de snelweg mee op te gaan., vanwege de lage topsnelheid, daarna de H1 C
die was geblazen en had iets van 167PK dat ging net!, maar nu is dat met V8 duramax veel beter alleen is er geen H1 C meer en moet je het met een H2 of H3 doen of wachten tot er weer H1 gedumpt wordt door het leger.

En idd zijn 12L of zelfs 16liter motoren weer een ander verhaal

PS weet niet of het volgens de regels mag? maar als je de motor een diesel/butaan/propaan mengsel geeft je er zo 50% vermogen winst bij krijgt.

ik heb twee seatek 950plus op voorraad die zo opgevoerd kunnen worden
http://www.seatek-spa.com/950plus_gb.htm#

Laatst bewerkt:
C rijbewijs vereist. :lol:

serieus wat moet je met zo'n ding, iemand die in 't zelfde boeren gehucht woont als waar ik woon heeft ook zo'n hummer die kan dus niet eens het dorp in omdat ie een bepaalde bocht niet om kan.

dan mag ik er in rijden :D

btw, bochten? met dat ding??
gewoon offroad en hopen dat er geen politie in de buurt is, op de weg rijden met dat ding is net als een i975 kopen en op 1200mhz laten lopen met waterkoeling :icon_eek:

Ik rijd momenteel nergens mee aangezien ik geen rijbewijs heb.

Ik heb voor m'n verjaardag dit jaar wel een leuk kadotje gekregen, m'n eerste rijles in een Lamborghini Diablo, was wel erg schrikken.

Ik zou graag een Nissan Skyline R34 rijden.
grod_front.jpg

Maar motorrijden lijkt me ook érg gaaf, vooral op een Suzuki GSXR 750 K7 uit 2007.
6232cf2de7b59c78a762b9b07b00-1-3.jpg

Ik rijd momenteel nergens mee aangezien ik geen rijbewijs heb.

Ik heb voor m'n verjaardag dit jaar wel een leuk kadotje gekregen, m'n eerste rijles in een Lamborghini Diablo, was wel erg schrikken.

Ik zou graag een Nissan Skyline R34 rijden.
grod_front.jpg

Zoek jij gelijk even de gtr Z-tune op:033:

Ik kan je vertellen dat dat niet gaat lukken, maar een r34 GT-R zou ik ook wel graag willen hebben

Gister was er op het werk nog een nissan skyline gtR 6 cilinder in lijn 2.5l 24v. Hij had net de kenteken platen binnen. En hij wou zijn achter veren wat opschroeven dit keer een kwaliteit setje. Omdat je bij die veren de hoogte en de veerkracht kon instellen wat je niet vaak ziet.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan