Heb mij net voorgesteld en had wat vragen wat betreft waterkoeling.
Ik wil graag binnenkort een apple g5 kast gaan ombouwen naar mini atx.
Nu wilde ik een Asus Maximus V GENE gaan aanschaffen, ik zag op internet dat EK hier binnenkort ook een moederbord koeler voor gaat verkopen.
Dus wilde ik de CPU, Moederbord, geheugen en GPU gaan koelen.
Wat voor radiateur heb ik hier voor nodig, dacht zelf aan een 240 rad en 360 rad.
(Dit is niet mij kast!)
Kan de airflow zo?
Ik namelijk dan corsair sp120 fans gaan monteren dan zie je die rode ringen goed van binnen uit, aan de achterzijde dan 2 80mm fans voor de intake.
Specs zullen waarschijnlijk zo worden:
Asus Maximus V GENE
Asus HD7870-DC2T-2GD5
Intel® Core™ i5-3570K
Corsair 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
Cooler Master Silent Pro Gold 600W
Western Digital WD1002FAEX
Corsair CSSD-F120GBGT-BK
Weet iemand of hier voor 600watt genoeg is?
De keuze voor de video kaart is dat dit de goedkoopste kaart is waar voor ik een waterblok van EK kan vinden, of weet iemand anders een goedkopere?
Thanks alvast!!
Ik wil graag binnenkort een apple g5 kast gaan ombouwen naar mini atx.
Nu wilde ik een Asus Maximus V GENE gaan aanschaffen, ik zag op internet dat EK hier binnenkort ook een moederbord koeler voor gaat verkopen.
Dus wilde ik de CPU, Moederbord, geheugen en GPU gaan koelen.
Wat voor radiateur heb ik hier voor nodig, dacht zelf aan een 240 rad en 360 rad.
(Dit is niet mij kast!)
Kan de airflow zo?
Ik namelijk dan corsair sp120 fans gaan monteren dan zie je die rode ringen goed van binnen uit, aan de achterzijde dan 2 80mm fans voor de intake.
Specs zullen waarschijnlijk zo worden:
Asus Maximus V GENE
Asus HD7870-DC2T-2GD5
Intel® Core™ i5-3570K
Corsair 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
Cooler Master Silent Pro Gold 600W
Western Digital WD1002FAEX
Corsair CSSD-F120GBGT-BK
Weet iemand of hier voor 600watt genoeg is?
De keuze voor de video kaart is dat dit de goedkoopste kaart is waar voor ik een waterblok van EK kan vinden, of weet iemand anders een goedkopere?
Thanks alvast!!