Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar dan heb je dus geen effect op/in je water
Dat is hetzelfde zeggen: 'ik ga voor groene UV reactieve vloeistof omdat dat zo'n mooi effect geeft' en vervolgens nergens UV-licht gebruiken :S
Haha, we raken ergens Dat is net wat ik hier wil zeggen, bij die blood red heb je eveneens een mooi effect als je er rood licht op laat schijnen, iets wat je met andere rode vloeistoffen waarschijnlijk niet hebt (ik heb enkel maar die BR gebruikt). Ik heb hier nog een likje staan en mijn ledstrips kunnen elke moment binnen komen, als ik nog een stukje clear slang heb liggen probeer ik eens een foto te maken
Toen bouwde je nog mooie dingen
Nee grapje, was wel een vette PC hoor, een van mn favorieten van je.
Anyway, dit is Tygon clear slang met EK BloodRed (oude batch, een van de eerste), met wwwicked's helder wit ledstrips 2 stuks.
De beste foto die ik heb en nog doet het de échte kleur niet echt recht.
In het reservoir is het zo donker rood dat het echt net bloed lijkt, dat komt op de foto niet echt goed terug. Maar het is wel duidelijk een rode vloeistof in real life.
Ik zou als ik jou was een 10 pack feser fittingen nemen, en dan met koolance zwarte slangklemmen. Lekker goedkoop maar imo toch de mooiste oplossing. Je kunt ook schroeffittingen nemen maar deze zijn veel duurder.
Ik kan je ook aanraden wat 45 en 90gr adapters te bestellen, die heb je bijna altijd wel nodig.
Voor je videokaarten heb je misschien een speciale sli/crossfire fitting nodig, eigenlijk 2 fittingen met een buisje ertussen.
Nee je moet wel de 1/2 fittingen hebben. Moet je even tellen of je aan 10 genoeg hebt, je kunt ze ook nog per stuk bestellen, wel iets duurder. Volgens mij ben je er 12 nodig. Die slangklemmen zijn wel goed ja.
Minmaal 2 meter bestellen, liefst 3 ivm knipfouten enzo.
Wat is nu de beste loop?
ik doe toch maar 1x GPU..
En vroeg ik me ook af of het handig is om HDD+MEM te koelen.
en het lukt me niet om NB/SB blocks te vinden voor mijn 990FX, heeft iemand misschien nog een link?
Fans had je al? Pomp is zeker sterk genoeg, is een van de sterkere pompen beschikbaar
Controleer voor de zekerheid of het GPU blok past op jouw videokaart, mailtje sturen naar info@aqua-computer.de (in het Engels).
3 liter is meer dan voldoende, met 2 flessen/liter heb je al genoeg en wat reserve.
Veel toebehoren en accesoires heb ik al, en de fans inderdaad ook.
Ik ben uiteindelijk toch overgegaan op groen ik denk dat dit uiteindelijk wat mooier lijkt.
Hier een paar pics hoe hij er nu bij staat:
Van welk materiaal moet ik de midplate maken? aluminium, maar welke dikte?