hallo highflowers
heb toch al enige tijd kriebels om aan de waterkoeling te gaan.
heb al eens een setje gehad van 80 euri bij een watercooling site uit duitsland.
the party kwam en highflow was niet te missen daar
dus maar eens een bezoek gebracht aan de site,al wat bestellingen gedaan,toen kwam er dus ook nog een h50 koeler bij,en een nzxt lexa s behuizing,inmiddels is me h50 naar me zus gegaan omdat ik nieuwe mobo en processor heb gekocht i7 960,aangezien ik van stilte houd is lucht geen oplossing
en ik kan in me hoofd niet inprenten hoe ik alles in me kast kwijt zou kunnen kwa waterkoeling
de nzxt lexa s heeft waterkoeling gaten en zou plek hebben voor een 240 rad een probleem
dit gaat niet passen omdat me 120mm fan al bijna tegen me ram geheugen aan zit
heb een paar foto gemaakt om het te laten zien,omdat hier toch mensen zitten met jaren ervaring
heb toch al enige tijd kriebels om aan de waterkoeling te gaan.
heb al eens een setje gehad van 80 euri bij een watercooling site uit duitsland.
the party kwam en highflow was niet te missen daar
en ik kan in me hoofd niet inprenten hoe ik alles in me kast kwijt zou kunnen kwa waterkoeling
de nzxt lexa s heeft waterkoeling gaten en zou plek hebben voor een 240 rad een probleem
dit gaat niet passen omdat me 120mm fan al bijna tegen me ram geheugen aan zit
heb een paar foto gemaakt om het te laten zien,omdat hier toch mensen zitten met jaren ervaring