ow:P Hier iig alles wat ik erbij heb zitten. een rood vierkantje = zit er niet bij.
D Daantjuhh14 New member 26 april 2011 #21 ow Hier iig alles wat ik erbij heb zitten. een rood vierkantje = zit er niet bij.
k.3nny Oldscool. 26 april 2011 #22 no deeplinking @ coolfris Dt plaatje klopt ook niet die rasa sets zijn compleet anders Jij heb de 750 dual set gewoon een normaal setje
no deeplinking @ coolfris Dt plaatje klopt ook niet die rasa sets zijn compleet anders Jij heb de 750 dual set gewoon een normaal setje
D Daantjuhh14 New member 26 april 2011 #23 Hmm, maar ik heb er ook geen moertjes bij zitten? Naja, ik zal vanavond eventjes kijken dan BEdankt!
coolfris Moderator Forumleiding 26 april 2011 #24 k.3nny zei: no deeplinking @ coolfris Klik om te vergroten... fixed
D Daantjuhh14 New member 26 april 2011 #25 Thanks! Het is gelukt! het cpu block zit, en de radiator bijna Ik heb het CPU block gedaan als op het plaatje van Coolfris.
Thanks! Het is gelukt! het cpu block zit, en de radiator bijna Ik heb het CPU block gedaan als op het plaatje van Coolfris.