Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik had het moeten zien dat dit forum draaide op Vbulletin, kan ik misschien nog wel een skin voor maken. Heb ik eerder voor gedaan. Moet ik alleen een template voor terug vinden.
Maar ik had eigenlijk nog helemaal niet stil gestaan wat je met de credits kon doen
vraagje: wat kun je met de credits die je krijgt na het plaatsen van een bericht?
Behalve dan sparen of doneren aan andere lezers, ik kan hier verder niks over vinden eigenlijk.
Je kan ze ook doneren aan bv mensen die arcadeverslaafd zijn. Vanmiddag heb ik Wwwicked nog uit de brand geholpen door 1000 credits naar 'm over te schrijven.
Tijdje geleden was er nog een shopmod waar je virtuele spulletjes bij andere mensen hun winkeltje kon kopen met credits. Toen ben ik nog een hoop credits kwijtgeraakt aan een stuk of dertig PA120.3 radiatoren en wat Iwaki R30 pompen bij Chiller z'n shop.
Ja voorlopig blijft de shop mod uit. Er zijn wat problemen mee en de maker van de shop mod die is ook zo traag als dikke stront. Ik wacht nou al een paar maanden op de nieuwe vBcredits mod die de credits geeft....
Je kan ze ook doneren aan bv mensen die arcadeverslaafd zijn. Vanmiddag heb ik Wwwicked nog uit de brand geholpen door 1000 credits naar 'm over te schrijven.
heb t ook nooit gesnapt behalve dat t voor de games zou zijn intussen loopt t gewoon op de credits.
En rep kracht is me nog vager
voor mij heeft t complete forum een beetje veel opties je raakt de weg een beetje kwijt
zo zijn er dingen als engelse posts die niet in t engelse gedeelte komen
en nog andere posts die in verkeerde categorien zitten wat in eerste instantie niet de bedoeling was