Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jah indd maar hoe zit het dan met de daling van je rep kracht als je ook maar even niet online bent :S en als ik weer 1of2 berichtjes neerzet hij weer stijgt :S
daarom dat ik zo weinig rep heb? guide how to Vmod 3450 en skulltrailtje, en uitleg over raid controllers waar op te letten lol, niemand kent mij rep toe dan?
Plaats anders ergens in de FAQ / het reglement van het forum iets van:
Als iemand een nuttige post plaats, mag je hem reputatie toekennen.
Zit iemand het forum vol te spammen, meld dit dan bij een mod en geef hem/haar een negatieve reputatie.
inderdaad want ik kom (hopelijk) toch met nuttige dingen net als vele andere hier, en als iemand een vraag stelt en iemand met een hoge rep geeft antwoord dan heb je daar meer vertrouwen ook in dan dat je een antwoord krijgt van iemand die niet echt veel rep heeft... mee eens toch?
inderdaad want ik kom (hopelijk) toch met nuttige dingen net als vele andere hier, en als iemand een vraag stelt en iemand met een hoge rep geeft antwoord dan heb je daar meer vertrouwen ook in dan dat je een antwoord krijgt van iemand die niet echt veel rep heeft... mee eens toch?
Ik ben altijd zo vroeg joh, dat vind ik chill, dan kan ik hier nog een beetje rondneuzen, en als ik dan een vraag zou stellen heb je na school meestal wel antwoord
P.S. Onze rep's staan nu allebei op 2, congrats.
het is indd beetje vaag af en toe reset de server de rep kracht denk ik, maar als je weer iets van 2 berichten plaatst krijg je je rep trug best vreemd...
je zou djgabri3l eens moeten vragen freddy, hij heeft vrij veel verstand van dit soort dingen als ik me niet vergis:001: hij doet ICT opleiding op universiteit in Maastricht.