• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat voor werk doe je ATM?

6q8zf4.jpg


2nbf791.jpg



Sinds begin 2010 Procesoperator bij Neste Oil te Maasvlakte. Rechtstreeks na de studie hier begonnen, gloednieuwe Raffinaderij. Vanaf de bouw, testfase tot opstart alles mee kunnen maken. Zit hier voorlopig uitstekend. Goede werkgever, leuke sfeer/collega's, continudienst wat mij perfect bevalt, lekker salaris.... Mag niet klagen in deze tijd! :)
 
Sinds begin 2010 Procesoperator bij Neste Oil te Maasvlakte. Rechtstreeks na de studie hier begonnen, gloednieuwe Raffinaderij. Vanaf de bouw, testfase tot opstart alles mee kunnen maken. Zit hier voorlopig uitstekend. Goede werkgever, leuke sfeer/collega's, continudienst wat mij perfect bevalt, lekker salaris.... Mag niet klagen in deze tijd! :)

Ik dacht OMG het zal toch niet. Maar jij werkt bij Neste. mijn pa bij de Gasunie. moet ergens om de hoek zijn?
 
Ik heb wel een gewerkt plek. Ik ben werkzaam geweest op de binnenvaart - bunkervaart. Dit tussen rotterdam/antwerpen/vlissingen later alleen nog maar tussen antwerpen/zeebrugge.

eerst op de ''Sapphire'' (is paar maanden terug verkocht aan afrika ofzo). 4700Ton stookolie (mensen in de olie weten hoe slecht dit spul dit is om boven de tank te hangen/ruiken) boot van 110mx11.45m. Voer tussen rotterdam/antwerpen/vlissingen
daarna op de ''Tourmaline''. 4200Ton stookolie boot van 110mx14m Voer zelfde als de Sapphire
Vervolgens als laatst op de ''Tanzanite''. 4200 ton (max 3300 ton geladen ivm kustvaart naar zeebrugge vanaf antwerpen) ook stookolie boot van 110mx14m.

Dat alles binnen 1 jaar gedaan. Daarna ontslag gehad nu nogsteeds werk zoekende. op de sapphire was me pa de schipper.. alleen de stuurman was niet blij met mij en belde dus elke keer met klachten naar ''boven'' (kantoor). daarna overgezet naar de Tourmaline.. daar ook plezier gehad, goeie mensen zeker die schipper. Vervolgens kwam iemand terug en moest weer in die ploeg gezet worden. Dus uiteindelijk naar tanzanite gezet. Zeer veel plezier gehad beide ploegen gezeten en met volle plezier gewerkt. Oftewel goeie collega's (behalve die stuurman op de sapphire), goed geregelt, onregelmatige werktijden (vind ik wel leuk), leuke salaris (zeker niet te klagen gehad) en verder veel plezier gehad :)

Dat kwam dus ten einde nu werkzoekend maar ndertussen kan ik af en toe wel terecht op een beunschip van een kennis/vriend van mij en mijn pa. (om de 6 weken kan ik daar 2 weken werken naja 10 dagen.. weekend thuis).

En op het oog heb ik het bedrijf: VT Groups. oftewel Verenigde Tankrederij.. (mensen in de vaart en in de olie branche in rotterdam kennen dat bedrijf vast wel).

Ben benieuwd! :D
 
Ik dacht OMG het zal toch niet. Maar jij werkt bij Neste. mijn pa bij de Gasunie. moet ergens om de hoek zijn?

Dat is idd vlakbij.

Om het nog mooier te maken. Mijn vader werkt ook bij de Gasunie op de Maasvlakte, al meer dan 30 jaar. Wie is jou pa? Dan kent hij hem geheid! :p

Gaat daar niet zo lekker als ik al die verhalen hoor van me pa!
 
Operational Risk Manager bij een grote verzekeraar.

Ik doe een duale studie (Integrale Veiligheidskunde) en werk dus vier dagen in de week. Ik houd me voornamelijk bezig met bedrijfscontinuïteit binnen de verschillende divisies en ben dus erg veel aan het reizen door het land. :) Ben er begin september begonnen en m'n contract loopt tot Juni, waarna ik m'n volgende plaats moet zoeken. Het leuke van een duale studie is dat ik geen stageloper ben maar echt in dienst, wat de nodige voordelen met zich meebrengt, zowel financieel als in mijn werkzaamheden. :)
 
samen met mijn pa hebben we thuis een schildersbedrijf.
Echter heb ik nog een eigen zaak, ik verhuur feestmateriaal. Zoals springkastelen aan kleine kinderen ( nee geen volwassenen ) , feesttenten, receptietafels.

Ik werk bij een installatiebedrijf die meehelpt om die welbekende blauwe supermarkten te bouwen of te verbouwen.. :)

Hier in België,is er een eerste winkel opgericht van AH - namelijk in Harelbeke, mss was jij er ook met de opbouw?
 
samen met mijn pa hebben we thuis een schildersbedrijf.
Hier in België,is er een eerste winkel opgericht van AH - namelijk in Harelbeke, mss was jij er ook met de opbouw?

Er zijn inmiddels al 10 winkels in België, en Harelbeke is nr 6 of 7 meende ik. En ik ben nie overal bij geweest, ik denk van de 10 winkels dat ik er bij 7 winkels bij ben geweest. Maar als je 1 winkel hebt gezien, heb je ze allemaal gezien hoor ;)

zie hier: Albert Heijn en 5 december gaat er nog eentje open ;)
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat zit met provincies (noemen ze dat ook zo daar?) in Belgie. Weet wel dat ik het wel apart vind als ik er aan het werk ben, het gaat allemaal lekker gemoedelijk en wat vandaag nie afkomt komt morgen wel af ;)

Alleen heeft AH een iets ander streven :p

En dan weet ik al wel welke je bedoelt, maar daar ben ik dan weer nie bij. Ik zit dan een keer dichterbij huis vergeleken met de afgelopen weken. Af en toe heb ik het idee dat er een gat in m`n tank zit van m`n bus ;)
 
Ik ben IT developer bij een bedrijf wat afsluiters maakt voor de gas/olie industrie. Ik hou me voornamelijk bezig met het documentatie systeem. Specificaties, 3D modellen, design drawings, metingen en test resultaten, certificaten, montage handleidingen, enz moeten allemaal door de klant beoordeeld en correct doorgegeven aan productie, de installateur, de spare parts en onderhoudsservice. Dit soort dingen zijn het:
31684-88_2v5.JPG
OZ2_PS5_Laghouat_4of4.jpg

Verder heb ik in het verleden heel veel websites gebouwd. Meest bekende misschien de oude 9292 site. Maar na ~2005 was het pioneersgevoel weg en had ik geen zin meer in.
 
En op het oog heb ik het bedrijf: VT Groups. oftewel Verenigde Tankrederij.. (mensen in de vaart en in de olie branche in rotterdam kennen dat bedrijf vast wel).

Ben benieuwd! :D

in me vorige bericht zei ik dit.. maar het wordt nu dus waarschijnlijk interstream barging (als ze me sollicitatie accepteren.. wanneer ik het klaar heb en verzonden). Interstream heeft een betere opleiding/leer mogelijkheid. Ze zijn ook een gecertificeerd leer bedrijf, en dat is bij VT groups niet.. Terwijl VT groups wel meer betaald (hoorde ik). Maarja wat heb je aan meer geld als je ''vast zit'' en niet hoger kan komen.. ja functie omhoog lukt wel, maar ervaring krijg je daar niet..

met ervaring krijg je meer geld.. over lange termijn gezien.

Ook is Interstream beter voor de toekomst.. zowel voor ervaring als naams bekendheid. als ik de papieren daar heb en ik zou solliciteren bij een bedrijf die interstream kent.. en 4/5 anderen zouden dat ook doen.. dan ben ik 1 van de eerste die toch aangenomen wordt vanwege dat interstream goeie matrozen/stuurmannen en schippers hebben.. Oftewel Interstream Barging op mijn CV is zo gek nog niet :)
 
Als bijbaantje werk ik op dit moment bij Het Stokertje.
Is zo'n beetje de grootste kachelwinkel in de benelux, dus mocht je een hout/gas/elektrisch/pallet kachel thuis hebben staan, grote kans dat hij daar weg komt.
Lekker variërend werk, van kachels opknappen tot bij klanten op de daken een schoorsteen installeren. Grootste deel van tijd gewoon een beetje chillen :p
Leukste is nog dat er zeker 4 vrienden van me werken.
2 zaterdagen in de maand, vakanties heel veel. 4.90p/u (17jaar)
Mag niet klagen :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
Crosshair 4 Extreme-666 wat is beter 2 of 3 waterpompen voor meer performance Waterkoeling 44
wâldpyk wat is dit voor aanslag in mijn NB block Waterkoeling 10
S Water Koeling voor mijn computer Wat is het beste. Advies Waterkoeling Setup 28
joostgvk wat voor Waterkoelings radiator voor mijn PC-opstelling? Advies Waterkoeling Setup 25
cederieck Wat zijn nu de betrouwbaarste ssd voor een raid 0 config ? Hardware & Software 2
animal baars Wat moet ik hier voor geven? Gesloten 3
D3T0X Wat is de beste keuze voor oc 2500k? Overclocking 13
P Wat voor set samenstellen Advies Waterkoeling Setup 15
H Wat kan ik krijgen voor mijn Lian Li V2120X behuizing. Gesloten 6
D Wat moet je hebben en kunnen voor een goed forum te bouwen. Algemene Discussies 90
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
S Wat voor koelsetup??? Advies Waterkoeling Setup 11
Vannos Wat voor schoenen heb jij ? Algemene Discussies 54
D wat kan ik hier voor vragen ? Hardware & Software 3
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Vannos Wat voor vuurwerk koop jij ? Algemene Discussies 87
rubbergun wat dingen voor modding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
Vannos Wat voor luchtje heb jij ? Algemene Discussies 54
R Hulp nodig met wat meer basis informatie voor toekomstige setup Waterkoeling 35
Freddy Wat voor koffie drink je? Algemene Discussies 31
V Graag wat info over onderdelen voor mijn waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 12
bakkiebier Nieuwe bak geen idee wat voor wc Advies Waterkoeling Setup 33
Quadcore wat is de beste kast voor waterkoeling ? Cases en Modding 68
vincent wat ga je vragen voor kerst Algemene Discussies 7
stravinski wat ga je vragen voor sinterklaas? Algemene Discussies 49
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan