wat is het adres, kom ik eraan
V vincent Gouden member 31 augustus 2014 #463 idd die urkers weten wel raad met vis ben zelf ook een beetje vis liefhebber
l3p Moderator Forumleiding 31 augustus 2014 #464 Met een pa en een zwager die nog steeds Noordzee visser zijn krijg ik nog wel eens wat. Morgen eten we een lekker gestoofd scholletje.
Met een pa en een zwager die nog steeds Noordzee visser zijn krijg ik nog wel eens wat. Morgen eten we een lekker gestoofd scholletje.
Sw333t I Love my NUC 8 september 2014 #465 En 45 minuten later: Als de vrouw van huis is.... dan eet Markie ui .
MrGiorgio De Planner 8 september 2014 #466 Puur alleen gekookt? Of doe je er nog wat bijzonders mee? Of doe je er nog wat mayonaise, curry en frikandel bij? :112:
Puur alleen gekookt? Of doe je er nog wat bijzonders mee? Of doe je er nog wat mayonaise, curry en frikandel bij? :112:
Sw333t I Love my NUC 8 september 2014 #468 MrGiorgio zei: Puur alleen gekookt? Of doe je er nog wat bijzonders mee? Of doe je er nog wat mayonaise, curry en frikandel bij? :112: Klik om te vergroten... Ze zijn gekookt met een blokje rundvleesboullion erbij, thats it. En ik vind dit zo lekker, dat dit mijn avond eten is. Alleen maar ui. Misschien dat er vanavond nog een bekertje kookvocht naar binnen gaat, dat is dan drinkboullion (ui/rundvlees smaak). l3p zei: Als ik dat zo zou eten dan binnen 4 uur Klik om te vergroten... Ik ga erger van hachee .
MrGiorgio zei: Puur alleen gekookt? Of doe je er nog wat bijzonders mee? Of doe je er nog wat mayonaise, curry en frikandel bij? :112: Klik om te vergroten... Ze zijn gekookt met een blokje rundvleesboullion erbij, thats it. En ik vind dit zo lekker, dat dit mijn avond eten is. Alleen maar ui. Misschien dat er vanavond nog een bekertje kookvocht naar binnen gaat, dat is dan drinkboullion (ui/rundvlees smaak). l3p zei: Als ik dat zo zou eten dan binnen 4 uur Klik om te vergroten... Ik ga erger van hachee .
Fuwa Fuwa New member 9 september 2014 #469 Lol wtf, alleen ui als avondeten xD zou hard lijden van de honger in mijn bed later
Sw333t I Love my NUC 9 september 2014 #470 Geen last van de honger gehad, 11 uien zijn best machtig. Als ik nou zou werken van 9 tot 5, dan zou ik er niet genoeg aan hebben.
Geen last van de honger gehad, 11 uien zijn best machtig. Als ik nou zou werken van 9 tot 5, dan zou ik er niet genoeg aan hebben.
dave-firsttimer:) Member 11 september 2014 #471 Hahaha......zo'n bijzonder gerecht heb ik nog nooit gezien.
Vinkje New member 16 september 2014 #472 Een bord vol ui, ik moet er niet aan denken! Hier vandaag een pan spaghetti met tomatensaus en groente.
Een bord vol ui, ik moet er niet aan denken! Hier vandaag een pan spaghetti met tomatensaus en groente.
Sw333t I Love my NUC 16 september 2014 #473 Vinkje zei: een pan spaghetti met tomatensaus en groente. Klik om te vergroten... Bah, zou er niet aan moeten denken om zoiets te eten . Ieder zijn ding, i love onions .
Vinkje zei: een pan spaghetti met tomatensaus en groente. Klik om te vergroten... Bah, zou er niet aan moeten denken om zoiets te eten . Ieder zijn ding, i love onions .
coolfris Moderator Forumleiding 20 september 2014 #476 Zit hier nu al een heel tijdje naar die afbeeldingen te staren.
Thierry perfectly imperfect 28 september 2014 #477 Oke, dit schaft de pot vandaag niet maar ik zou wel graag willen dat dit de pot schafte Dit moest ik gewoon delen met jullie. Pepperoni Pizza Cake Oh Yes We Did! Pepperoni Pizza Cake from Pillsbury.com
Oke, dit schaft de pot vandaag niet maar ik zou wel graag willen dat dit de pot schafte Dit moest ik gewoon delen met jullie. Pepperoni Pizza Cake Oh Yes We Did! Pepperoni Pizza Cake from Pillsbury.com
maomanna Shoutboxspammer 2 oktober 2014 #479 Fuwa Fuwa zei: Lol wtf, alleen ui als avondeten xD zou hard lijden van de honger in mijn bed later Klik om te vergroten... Gewoon soort van uiensoep dit. Toch niks mis mee??
Fuwa Fuwa zei: Lol wtf, alleen ui als avondeten xD zou hard lijden van de honger in mijn bed later Klik om te vergroten... Gewoon soort van uiensoep dit. Toch niks mis mee??
Fuwa Fuwa New member 3 oktober 2014 #480 maomanna zei: Gewoon soort van uiensoep dit. Toch niks mis mee?? Klik om te vergroten... Zeg ook niet dat er iets mis aan is, zeg alleen dat ik later honger aan ga lijden. EDIT: In dat opzicht, ja dan is er eigenlijk wel iets mis mee, heb proteïne nodig for dem huge gains.
maomanna zei: Gewoon soort van uiensoep dit. Toch niks mis mee?? Klik om te vergroten... Zeg ook niet dat er iets mis aan is, zeg alleen dat ik later honger aan ga lijden. EDIT: In dat opzicht, ja dan is er eigenlijk wel iets mis mee, heb proteïne nodig for dem huge gains.