Je moet gewoon bij jezelf nagaan of je eerlijk bent geweest.
Niet dat ik je niet geloof, maar voor hetzelfde geld heb je wel een kapot product opgestuurd en zit je hier onzin te vertellen.
Niet dat ik daar van uitga, maar het is een mogelijkheid
Is dat niet het geval, dan moet je ook voet bij stuk houden.
In geval van schade bij verzending had de koper direct bij TNT moeten claimen, gezien de zending verzekerd was.
In geval van dat de koper het zelf heeft toegebracht is het einde verhaal voor hem, kan hij er helaas niks meer mee doen.
Als dat laatste geval had hij nog beter bij TNT kunnen claimen, gezien het pakketje toch verzekerd was (ook niet eerlijk, maar beter dan op jouw proberen te verhalen vind ik).
Ik moet wel even zeggen dat het versturen van een moederbord zonder socket kapje eigenlijk wel een doodzonde is.
Staat ook groot op het kapje, dat het
altijd terug geplaatst dient te worden indien de CPU eraf gehaald wordt.
En "u" schrijven we tegenwoordig niet meer met hoofdletter