Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even checken of het blok niet tegen een condensator of iets dergelijks van het moederbord komt.
Misschien dat die daardoor niet helemaal op de CPU komt?
Ind denk kapotte sensors want in je bios geeft die 22c aan en prog's geven 42c aan. Wat we zeker kunnen zeggen dat je waterkoeling dik in orde is! Dus je hoeft je nergens zorgen om te maken alleen jammer dat die verkeerde temps weergeeft . Maargoed doet die van mij ook dus het komt vaker voor
Klopt helemaal. Maar je coretemps kloppen zeer waarschijnlijk niet. Bij mij klopt er ook geen bal van! me coretemps zijn nu 48c ,toch heb ik er gister gewoon mee kunnen benchen!
Kijk ik probeer je uit te leggen dat die temps niet kunnen kloppen! je blok heb je goed gemount dit heb je ook gecheckt! Je watertemp is normaal! Dan kan je maar 1 conclusie trekken en dat is dat die temps niet kloppen!!
Hmm ik denk dat ik maar een sensortje uit de highflow shop ga kopen om het te checken op een of andere manier. Egt super bednkt voor de goede en snelle reacties!