• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

lawtje - TFC 480QUAD / Lian Li A70 *veel pics*

Lawtje

Member
Hallo :109:

Niet teveel over mijzelf; sinds kort klant bij highflow, en bij deze het resultaat van mijn laatste bouwsel. De kunst was om een 480 radiator netjes IN een case te krijgen. Foto's op chronologische volgorde :)

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg


08.jpg


09.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg


32.jpg


33.jpg
 
Laatst bewerkt:
:icon_pray:

Dat heb je echt netjes gedaan!
Je bent volgens mij de eerste in de wereld die een Quad zo mooi weg gewerkt heeft gekregen intern!!!


--- update ---

Hoe zijn de temperaturen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog op een eerste generatie Conroe een E6700 Engineering Sample. @ 3500 & 1,4875vcore

Deze worden een stuk warmer dan de huidige generatie 45nm cpu's, dus het is een beetje lastig vergelijken met resultaten van anderen. Maar ik ben er in ieder geval op voorruit gegaan.

voorheen op lucht: Tuniq Tower
idle: core#0 - 51C | core#1 - 52C
load: core#0 - 61C | core#1 - 62C

nu met water
idle: core#0 - 39C | core#1 - 41C
load: core#0 - 48C | core#1 - 51C


heb het idee dat er nog wat luchtbellen in mn radiator zitten, af en toe kantel ik de kast en schud ik een beetje, dan komen er nog miniscule luchtbelletjes uit en hoor ik ze geluid maken in de EK Supreme :O
 
Die sleuven ben ik best lang mee bezig geweest, heb dit in een CNC machine uitgefreesd. Met de hand ditzelfde resultaat is bijna onmogelijk. Watersnijden of laseren is ook nog een optie maar dat is héél duur.

Bij je het in een freesmachine doet is het goed vastzetten het grootste probleem, daar zit het meeste tijd in. Ben ongeveer 6 uur bezig geweest samen met een vriend van wie de machine is / op zijn werk heeft.

phone_1.jpg


phone_2.jpg


phone_3.jpg


Baloo, hoe bedoel je precies? De kast is een Lian Li A70B, kost rond de €150-160.

Maar die sleuven etc zitten er nog niet in, je moet wel het een en ander aanpassen om die radiator erin te krijgen.
 
Petje af hoe de gaten zijn gemaakt.

Al vindt ik het jammer dat het I/O paneel niet meer past en ten tweede dat de rad zover naar voren komt. Op deze manier kan je aan de voorzijde weinig meer met de bovenste trays. Ik heb hetzelfde gehad/gedaan en achteraf zou ik het toch wel anders hebben gedaan. Met de nieuwe kast (in aanbouw) gaat het ook anders. Maar zoals ik al zei. De gaten zijn super.
 
Baloo.be; Er zitten 4 fans op de radiator, op sommige pics zitten er maar 2 op, maar dat was om te testen. In totaal 10 x 120mm fans in het systeem.

ShaquilleMoreno Ik heb bewust de radiator zo ver naar voren geplaatst, op de pics die ik al had gepost zie je dat niet, maar in het volgende plaatje wel. Ik heb namelijk een extra 120mm exhaust fan helemaal bovenachterin, achter de radiator geplaatst. Dit past echt net aan.

img0032ti4.jpg


img0033we1.jpg
 
lawtje, kan je nog eens je pics online zetten, ik zou graag deze mod nog eens bekijken..

ik ben zelf op zoek naar een dergelijke kast, en ik herinnerde me jou project.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Halloween actie: maar liefst 50% korting op TFC! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Hightower feser tfc f1 90 graden fittingen. HighFlow Webshop 2
toosgrandioos TFC / F1 Racing hard tube fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p TFC Admiral 360 Vs. TFC Xchanger 360 (Nederlands) HighFlow Product Reviews 7
l3p TFC Admiral 360 Vs. TFC Xchanger 360 (English) HighFlow Product Reviews 1
Freddy TFC Feser F1 Racing Fittings, nu alles op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy TFC Admiral 360 Radiator - HighFlow Limited Edition. Nu leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
J [VERKOCHT] EKWB fittingen. + TFC uv tube. Verkocht 2
k.3nny IN DE SHOP! TFC-VA Tubes (13mm (3/8) Smartcoil / anti-knikveer) + meer! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy TFC-Feser Slang Actie: 3/8ID-1/2OD 2 Meter voor 2 Euro! OP = OP HighFlow Computer Cooling Shop 10
Kadett [VERKOCHT] TFC 360, MCP350, XSPC Reservoir, EK Supreme HF, HD5850, Silvercoil en meer Verkocht 13
Freddy TFC Feser One Pure NO UV koelvloeistoffen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D [VERKOCHT] 360 radiator TFC white Verkocht 5
k.3nny [VERKOCHT] TFC 120MM Radiator Verkocht 8
soppy [IN-ACTIVE] TFC Xtender Universal 120MM Shroud Verkocht 0
Johnny [VERKOCHT] TFC Xchanger 360 WHITE Verkocht 17
Edtje [TKA-RAD] TFC Xchanger 360 Triple Black Verkocht 4
arwin74 [VERKOCHT] tfc xchanger 240 Verkocht 5
A TFC Xtender Shroud schroeven voor XSPC radiator Waterkoeling 21
W Corsair H50 + TFC / Feser (triebwerk) Waterkoeling 11
soppy [INACTIVE] DangerDen DD-TFC Tubing 3/8ID 5/8OD - UV Red Gevonden 0
H TFC Triebwerk rubber add-ons HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy TFC / Feser nieuwe radiator lijn: Admiral HighFlow Product Suggesties en Nieuws 74
1 Schroefdraad TFC Xchangers Waterkoeling 9
Freddy TFC Xchanger Monsta Lite 420/360 Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
bundymania REVIEW: Radiator Comparison - TFC X-Changer 480 Quad Radi <-> Mora 2 Pro HighFlow Product Reviews 0
bundymania REVIEW: TFC Monsta + 4 other Radiators HighFlow Product Reviews 9
bundymania REVIEW: TFC Triebwerk Fan - ultimate Radiator Fan ? HighFlow Product Reviews 0
Freddy TFC Xchanger Triple / 360 WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S TFC Rad pull aansluiting Waterkoeling 3
S TFC XChanger Rad cleaning. Waterkoeling 25
S TFC Radiator (240) extern bij CM RC-840 Waterkoeling 2
W CPU Temps met TFC Quad, Ultra Kaze Fans en MCP350 Waterkoeling 16
U Welke fans voor TFC Xchanger Waterkoeling 5
Freddy TFC Carbon Rad Grillz HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy TFC / NoiseBlocker Triebwerk Rad Fan! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 91
Freddy TFC Monsta Rad!! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 54
Freddy TFC 45 graden Rotary Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy TFC Reflector DDC Top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy TFC Xchanger QUAD Waterkoeling 24
Freddy TFC Xtender Shroud op radiator monteren Handleidingen en Installatie Tips 34
Freddy NIEUW: TFC 3/8" en 1/2" slangen! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Slangklem, TFC Herbie Clip of Feser schroeffitting? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan