Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kunde geen nieuw papiertje regelen. Wil die zending echt wel volgen wil aan me projectje beginnen. Begin nu wel zorgen te maken kaart van 500 euro verzenden tegen niks dat wilk niet hebben
Today my coolblock received(ek-fb re2 ver2). But there are two guarantee stickers on it,when there supposed to be just one.
I'm wondering why?
Is it opened before or something? I'm asking this because,when i'm gonna use it and it's leaking,it's not my fault.
gr,
Heb al snel antwoord gehad
Hi!
This is perhaps because we were replacing the top with this block.
The warranty sticker can be applied only by EK.
This means that the product was leak tested on our machine.
If you take the top off you dont loose warranty on machinning and material, only on sealing.
But you dont need to as the block was tested and will not leak.
dat is mooi klote dat het zo lang duurt. Maar ik kan je gerust stellen, ik heb ook nog een pakket dat moet aankomen van Jo, alleen heb ik het ook nog steeds niet.. er zijn al dik 2 weken voorbij gegaan..
Het kan rustig een week of 3-4 duren hoor, maar het komt aan. Heb een tijdje geleden ook wat gekocht van Chiller en dat duurd gewoon even voordat het hier in nederland aankomt. Maar het is wel de moeite om er op te wachten Prachtige case, gaat een mooie build worden
Succes met het verdere verloop hiervan!
nee leds heb ik nog niet. denk dat ik ze vandaag of morge zal krijgen, Jup dat logo is heel nice
ah okee dan zie ik het wel aankomen met de post. Top er nog niet af gehad maar de aansluitingen wel gezien. Hoort daar trouwens een kabel bij ? die op de controller heb ik zo standaart niet liggen denk ik.
kennen ze in Belgie ook het gezegde,
''Al draagt een aap een goude ring, het is een blijft een lelijk ding ''
mind you, ik heb van 2 TT-kasten 1 gemaakt, dus ik zou eigenlijk moeten zwijgen