Zo m'n duimnagelsonderkanten zijn weer een beetje bijgekomen. Het was echt vechten met die poedel en die olifant vannacht.
De NB GPU
slang heb ik drie keer over moeten doen, omdat ik niet blij met het bochtje was. De CPU - GPU route is twee keer overgedaan om dezelfde reden.
Maar met brakke duimen en na veel gvd's was ik eindelijk tevreden.
Hieronder foto's van het gebouw van gisteravond@vannacht en later nog wat mooiere van vanmiddag vlak voordat de zon verdwenen was. Dat licht paste wel bij al het kopergeweld.
Het feest begon gister met het loshalen van diverse heatsinkjes en het schoonmaken van de chippies eronder. Zoals gebruikelijk was m'n flesje isopropanol omgevallen (dat lijk ik wel niet tegen te kunnen houden) en kon ik er dankzij al die opwekkende geuren weer een hele nacht tegenaan. :048:
Die ramplaatjes van de graka zaten behoorlijk goed vast. :079:
Hierboven de chippies in de week met dat artic clean spul nr 1.
het 1e koper op z'n plek.
(@Dopestuff: het zijn de DDR-C1 sinkjes. Die unicorns heb ik helaas niet. Die zijn zeker een stukje mooier dan deze. :023: Geloof dat die niet meer gemaakt worden, anders zal ik ze zeker een keertje kopen.)
Tsjippies schoon en blokje op z'n plek.
Klaar voor de volgende lading koper.
Facepalm moment:
Daar past nooit een 5/8OD
slang meer omheen. :090:
Nou ja nooit.....:079:
't VReg blokje mag blijven. Die is goedgekeurd. :111:
Stoffilter geplaatst voor de 2e
radiator (de magicool Extreme die uit de V1000 verbannen was om praktische redenen)
Slangetjes doorgeknipt.
eace:, want ik had geen trek om die er met kracht af te moeten scheuren. Hier hebben slangen overigens altijd maar één leven.
Deze is zonder het geheugen.
De diamond serie Bp
fitting.
Al eerder had ik daarvan een stopfitting gekocht, dus ik wist al ongeveer wat te verwachten.
Met een clear
slang erover is het een hele mooie
fitting met een redelijk hoog bling gehalte. Met een gekleurde
slang erop blijft er denk ik niet veel over van het
Bitspower gehalte. Dan zie je alleen nog dat aandraaigedeelte en dat lijkt erg veel op elke standaard
fitting. Alleen de echte kenners zullen dan het verschil zien.
Zijn we nu beland bij de pic's van vandaag.
Hieronder de donkere kelder met een gezellige draden rommel en een tutti frutti aan
fittingen en slangformaten.
Gaan we naar de bovenkamer :051:
toetsenboord even opzij doen! Vanaf hier wordt het alleen maar erger.
Dat was het ergste wel ongeveer denk ik, tobo kan weer terug.
Even een cool-down met een paar pic's van de boel draaiende met de witte lampjes aan.
Nu nog een stukje plexi achter dat raam.
ook wil ik nog de fancontrollers in een
Lian Li frotnbezel met gaatjes stoppen. Misschien nog een ledje in het graka blokje....
Vanaf nu wordt het een "af en toe iets aan doen kast".
Tijd voor die andere lili van me! :079: