evertcupra
Junior Member
Ik heb sinds 2 jaar een thermaltake mini tower staan, deze koelde toen niet optimaal en toen heb ik er een koelsysteem van een thermaltake tai chi kast aangekoppeld. Vorig jaar heb ik mijn koelvloeistof (gele van thermaltake) vervangen. Ik gebruik hierbij ook een aqua bay M1 ook van Thermaltake. Vanaf deze zomer heb ik dat mijn flow erg afgeremd word en nu heb ik bijna helemaal geen doorstroming meer. Kan dit komen door de slechte anti corrosie vloeistof van de Thermaltake vloeistof. Ik heb in het verleden wel eens wat van dat groene drap in mijn aqua bay gehad (is dit afscheiding van het koper). Verder heb ik bij u op het forum al gelezen dat de thermaltake vloeistof niet zo n juiste keus is
Moet ik eerst mijn systeem schoonmaken of doorspoelen met leidingwater of kan ik bij jullie van die flesjes met anti corrosie toevoegen aan mijn systeem, zodat ik weer een goede doorstroming krijg of raad u mij aan om meteen koelvloeistof van Feser te gebruiken.
Ik hoop dat u mij hiermee kunt helpen/adviseren
Met vriendelijke groet,
Dennis Meijer
Moet ik eerst mijn systeem schoonmaken of doorspoelen met leidingwater of kan ik bij jullie van die flesjes met anti corrosie toevoegen aan mijn systeem, zodat ik weer een goede doorstroming krijg of raad u mij aan om meteen koelvloeistof van Feser te gebruiken.
Ik hoop dat u mij hiermee kunt helpen/adviseren
Met vriendelijke groet,
Dennis Meijer