O Obieke New member 23 oktober 2020 #1 Ik heb vandaag de ek quantum velocity binnen gekregen bestemd voor lga 1200 ik heb asus z490-e moederbord met lga 1200 socket aleen nu krijg ik het niet passend heb ik het verkeerde waterblock besteld?
Ik heb vandaag de ek quantum velocity binnen gekregen bestemd voor lga 1200 ik heb asus z490-e moederbord met lga 1200 socket aleen nu krijg ik het niet passend heb ik het verkeerde waterblock besteld?
Freddy Administrator Forumleiding 23 oktober 2020 #3 We zijn wel nieuwsgierig naar het probleem en de oplossing Wat was het probleem en oplossing?
O Obieke New member 23 oktober 2020 #4 het rubber wat achter het moederbord ,samen met de backplate moet ging op geen enkel manier passen raakte namelijk lange solder pinnetjes, na zoeken stond er dat je het rubber opmaat mocht knippen Tog bedankt!
het rubber wat achter het moederbord ,samen met de backplate moet ging op geen enkel manier passen raakte namelijk lange solder pinnetjes, na zoeken stond er dat je het rubber opmaat mocht knippen Tog bedankt!